PDA

Volledige versie bekijken : design test

disasp
%Europe/Berlin %796 %2005, 20:07
dis me site waar ik een tijdje geleden mee begonnen ben http://www.re-flex.tk
wat vinden JULIE van het design en wat kan ik eraan verbeteren hij is nog LANG niet af dat is duidelijk please help want ik heb inspiratie nodig ik vind flash egt lachuh noujah respond maar

APB
%Europe/Berlin %799 %2005, 20:10
ik vind het design maar nix, want het is precies hetzelfde als die van http://www.dot.tk
nee geintje hij doet t niet

Tenshu
%Europe/Berlin %799 %2005, 20:10
Je hebt je .tk nog niet geregistreerd, plaats anders ff de link waar je website staat.

disasp
%Europe/Berlin %804 %2005, 20:18
kep verandert :P tnx maten het was www.re-flex.tk het gaat om de bazis niet om de dingen die erop staan hoor ;)

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %809 %2005, 20:25
het ziet er nog wat saai uit allemaal.
dat vak achter je text moet niet van kleur veranderderen, en moet een andere vorm (vind ik).ik vind die overgang in het begin van een rechte lijn naar dat kromme wel mooi!
die blaadjes bij works vind ik wel echt erg mooi gedaan (denk er alleen wel om dat je orgineel blijft, hoe moeilijk dat ook is ;))!
voor de rest is ie nog erg leeg en zwart ;)

keep tryinG!

disasp
%Europe/Berlin %823 %2005, 20:45
okaj maar op die zwarte lege saaie ruimte komen natuurlijk allemaal gezellige dingen net als dat plantje ;) bedankt dit helpt me echt

treurmars
%Europe/Berlin %610 %2005, 15:39
Dat plantje ziet er idd heel netjes uit! Voor de rest moet je nog even naar je buttons kijken, want als je nu op een pagina bent en je klikt er nog een keer op dan klikken ze door naar een volgende pagina.

Dopefish
%Europe/Berlin %563 %2005, 14:31
wel leuk die rode balk die naar de knop gaat waar je op hebt gedrukt vanaf de plek waar ie stond!

disasp
%Europe/Berlin %508 %2005, 13:12
ff een vraagje aan iemand die dit weet ik zou niet weteh waar ik dit anders moest posten maar hoe kan je een flash afbeelding als avatar of als profielplaatje gebruiken net als de bij van apb ?

APB
%Europe/Berlin %537 %2005, 13:54
Via de zoekfunctie op het forum kom je al een heel end...
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=1084&highlight=handtekening

disasp
%Europe/Berlin %784 %2005, 19:49
ja maar ik wil een flash bestand als handtekening net als jouw ik snap er egt niks van :P:P:P ik heb dus een swf bestand en die wil ik uploaden als hand tekening hoe doe ik dat

disasp
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:43
gelukt ;)

haas
%Europe/Berlin %982 %2005, 00:34
Hmm jah ik moet zeggen dat ik niet erg kapot ben van je site. Hij is leeg en niet echt informatief. Zwart, grijs...niet echt een positief ingestelde jongen ofwel ;) Probeer een beetje meer alles logisch in te delen, je zet de buttons enigzins bij elkaar en mocht je ze allemaal rechts zetten zorg dan dat de afstand gelijk is of in ieder geval goed oogt. Probeer iets spannends om je gebruiker te behouden, de blaadjes zijn leuk gedaan maar eigenlijk passen ze totaal nog niet bij de site...

Waarom zou je zo'n groot vlak neerzetten als je toch niet alles gebruikt? Probeer met beeldmateriaal te werken, of iets interessant met tekst zodat men weet waar je site echt over gaat en wat je ermee wilt, en bij Promotions op je dot.tk account kun je de reclame banners uitzetten...voor de rest ben ik het kwijt want ik werd afgeleid door de Lycos Erotiek ;) banner

disasp
%Europe/Berlin %921 %2005, 22:06
ahahah jah bedankt het allergrootste probleem is dat ik niets of niemand heb om over of voor te werken :(. ik heb ook nog geen achtergrond neergezet hoor ;) dat wordt blauwe lucht met een grasveldje denk daarom is het zo grijs want me achtergrond is grijs en me menu word doorzichtig maar met achtergrond wordt dat wel anders hoor tog bedankt voor de tips de buttons staan zo ver uit elkaar omdat ik nog niet genoeg buttons heb omdat ik nog niks heb om over te siten:P maar als jij wat weet voor me heeeeeel graag ik ga er mee aan de slag morgen ofzo

leihi2
%Europe/Berlin %478 %2005, 11:28
gebruik echte gras... echte wolken... doe ik ook vaak...

disasp
%Europe/Berlin %859 %2005, 20:37
hoe bedoel je ECHT gras en ECHTE wolken :P? bedankt voor de reacties trouwens kep er veel aan het is mijn eerste site ik moet nog veel leren kep trouwens nog een vraag aan jullie zodra je 2 keer op dezelfde button klikt bijvoorbeeld 2 keer op contact gaat hij naar de homepage hoe verhelp ik dit alvast bedankt ;)

ath92
%Europe/Berlin %878 %2005, 21:05
ik denk dat hij bedoelt dat je van twee foto's echt gras en echte wolken moet uitknippen en die dan een beetje mooi bij elkaar moet zetten, dan krijg je al een aardig leuk effect

(verbeter me ff als ik fout zit)

disasp
%Europe/Berlin %890 %2005, 21:22
nou ik vind dit eigelijk ook wel gezellig maar dat is mijn mening ik ga het natuurlijk wel verbeteren maar ik vind het wel een beginetje ;) hij is trouwens weer geupdated :)

disasp
%Europe/Berlin %898 %2005, 21:33
kep dat gras verandert en er een heuveltje bijgezet zo goed:P:P