Volledige versie bekijken : Leuk ideetje ?!
Niek_M
%Europe/Berlin %991 %2005, 00:47
Zo weer even iets in de testcase gooien.
Ben bezig met een klein expirimentje namelijk: Animeren
Ik kreeg net een leuk ideetje maar toen ik het wilde gaan animeren viel het mij opeens vies tegen.
Dit (http://home.planet.nl/~muld3017/rommel/voorbeeld.jpg) is het concept en ik wil dus de zwarte "objecten die leven" zo realistisch animeren.
Nu de vraag aan jullie is het een vet idee? en zo niet, waarom niet ?:P (ontwerp is nog in beginfase)
Tips zijn altijd welkom he! :)
Dus wees zo vrij om je mening uit te spreken :)
trashpuppy
%Europe/Berlin %416 %2005, 10:59
dat wordt dus een leuke frame voor frame animatie.
het makkelijkst zou zijn van te voren je animaite uit te tekenen, in te scannen en vervolgens over te trekken in een tekenprogramma.
Niek_M
%Europe/Berlin %456 %2005, 11:58
Ah, maar ik dacht zelf eigenlijk aan een opname van een persoon de een volledige stap zet.
En vervolgens dit na te tekenen, dan krijg je volgens mij een 'echtere' beweging naar mijn menig dan he :P
Finesky
%Europe/Berlin %515 %2005, 13:22
Je kan ook eens kijken naar Poser...
trashpuppy
%Europe/Berlin %520 %2005, 13:29
Ah, maar ik dacht zelf eigenlijk aan een opname van een persoon de een volledige stap zet.
En vervolgens dit na te tekenen, dan krijg je volgens mij een 'echtere' beweging naar mijn menig dan he :P
dan doe je infeite hetzelfde.
je moet vantevoren gewoon weten wat je moet tekenen.
je kunt het met foto's doen, je kunt het met video doen, je kunt het renderen vanuit 3d.
het makkelijkste is dat uitprinten en de buitenste lijn overtrekken, die inscannen en vervolgens overtrekken.
suc6 ermee :)
Mitch
%Europe/Berlin %522 %2005, 13:32
Ziet er erg gaaf uit, met die boom enz.
Ik krijg al meteen een beeld voor me hoe het tot leven zou kunnen komen. En dat heb jij vast zelf ook!
Animeren kost veel bloed zweet en tranen, uit eigen (beperkte) ervaring weet ik hoe moeilijk het is om het niet op te geven.
Ik zou zeggen neem er de tijd voor en probeer het zo te maken zoals je voor eigen ogen ziet. En post als je verder bent :) Leuk om wat meer animatie op dit forum te zien :D
disasp
%Europe/Berlin %809 %2005, 20:26
de schaduw klopt niet met de zon maar voor de rest is het een leuk plaatje top!!!
APB
%Europe/Berlin %509 %2005, 13:14
het is simpel maar toch ziet het er vet uit! (de kunst van de eenvoud hehe)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.