PDA

Volledige versie bekijken : Maak het saaiste spel!

tilpo
%Europe/Berlin %788 %2008, 18:55
Dat heb je goed het saaiste spel. Kijk we kunnen allemaal wel leuke spellen maken, maar kunnen we ook hele saaie spellen maken?

Ik kwam op het idee na het maken van mijn huidige signature. Ik heb mijn inzending dus al klaar liggen.

Het maakt niet uit wat voor spel het is, als het maar slaapverwekend is!

regels:
filetype: swf
formaat: 50x50, 170x50 of 225x40 aangezien leuk is als het een flashsignature is. Je hoeft je hier echter niet aan te houden, het zou alleen wel leuk zijn.

Wees creatief, en succes!

PS hier is mijn inzending.
http://mr99mr.googlepages.com/EndlessSafe2.swf
het is een oneindige 3 cijferslot. Als je hem open hebt na gemideld 500 keer proberen krijg je 1 punt!

mknol
%Europe/Berlin %055 %2008, 01:20
Tilpo, dit forum is bedoelt om de strijd tegen anderen aan te gaan, en is bedoelt als competitie vol met uitdagingen. Het maken van een slaapverwekkende game is dat niet. Alle games waar geen aandacht aan besteed is, worden saai. Het is daarom ook niet echt een creatieve opdracht, ook al denk je zelf misschien van wel.

Hierbij komt ook het feit dat niemand hier behoefte aan heeft en vandaar dat we besloten hebben dit topic te sluiten.

Mocht je nog vragen hierover hebben, dan kun je contact opnemen met een teamlid.