dvdzanden
%Europe/Berlin %656 %2008, 15:44
Hallo,
Voor een website gebruik ik een formulier: dit formulier bestaat uit een aantal onderdelen (xml, php, swf) in de onderstaande code kun je zien hoe ik deze aanroep. Nu werkt dit script wel in IE maar niet in FF, kan iemand mij helpen dit ook voor firefox voor elkaar te krijgen?
Wanneer ik het gebruik, krijg ik in firefox alleen dat te zien, dat in de div staat... Dus geen formulier zoals wel in IE.
Een voorbeeld:
http://www.dizign.nl/test/test.html
Graag jullie reactie
Hieronder het script in de test.html
<script type="text/javascript" src="swfobject.js">
</script>
<div id="CC8015929">Form Object</div>
<script type="text/javascript">
var so = new SWFObject("test.swf", "test.xml", "339", "750", "7,0,0,0" , "#ffffff");
so.addParam("classid", "clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000");
so.addParam("quality", "high");
so.addParam("scale", "noscale");
so.addParam("salign", "lt");
so.addParam("wmode", "transparent");
so.addParam("FlashVars", "xmlfile=test.xml&w=339&h=750");
so.write("CC8015929");</script>
Java script hoort thuis in [code] tags. Ook kunnen een paar enters in je code ook geen kwaad.
Voor een website gebruik ik een formulier: dit formulier bestaat uit een aantal onderdelen (xml, php, swf) in de onderstaande code kun je zien hoe ik deze aanroep. Nu werkt dit script wel in IE maar niet in FF, kan iemand mij helpen dit ook voor firefox voor elkaar te krijgen?
Wanneer ik het gebruik, krijg ik in firefox alleen dat te zien, dat in de div staat... Dus geen formulier zoals wel in IE.
Een voorbeeld:
http://www.dizign.nl/test/test.html
Graag jullie reactie
Hieronder het script in de test.html
<script type="text/javascript" src="swfobject.js">
</script>
<div id="CC8015929">Form Object</div>
<script type="text/javascript">
var so = new SWFObject("test.swf", "test.xml", "339", "750", "7,0,0,0" , "#ffffff");
so.addParam("classid", "clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000");
so.addParam("quality", "high");
so.addParam("scale", "noscale");
so.addParam("salign", "lt");
so.addParam("wmode", "transparent");
so.addParam("FlashVars", "xmlfile=test.xml&w=339&h=750");
so.write("CC8015929");</script>
Java script hoort thuis in [code] tags. Ook kunnen een paar enters in je code ook geen kwaad.