PDA

Volledige versie bekijken : Testversie Game

DocM
%Europe/Berlin %695 %2005, 17:42
Hey mensen,

Zoals sommigen wel wisten heb ik een paar keer vragen gepost m.b.t mijn voedsel game voor school die weer door het voedingscentrum is gevraagd. Wij hebben nu 1 level redelijk op orde ( en ook gepresenteerd op school, niets anders dan veel lof gekregen ! Geweldig |) ) maar toch, wat vinden jullie er van? De doelgroep is kinderen van 10 - 12 jaar.

Ik weet dat er nog een of 2 kleine bugs in zitten, zoals die muis die niet meer werkt na een goed antwoord...spelfoutjes e.d.:P mja, dat nemen we nu even voor lief. hij is nu dan ook te spelen op www.skyhosting.nl/game

Feedback in alle mogelijkheden graag, want hij moet natuurlijk optimaal worden :D:p

greetz, Doc

MA2R
%Europe/Berlin %698 %2005, 17:46
ziet er goed uit maar mijn muis werkt al niet meer na de 2de vraag!

Niek_M
%Europe/Berlin %701 %2005, 17:49
Kom niet verder als de 2de vraag :P

APB
%Europe/Berlin %703 %2005, 17:53
je bent je muis kwijt als je opnieuw het beginscherm ziet
maar ziet er verder leuk uit! Vooral dat scherm waar je amal door da land heen moet opzoek naar dewortel

Bowlingmar
%Europe/Berlin %707 %2005, 17:58
VitaManine C ken ik niet;)
Spelfoutje kan iedereen overkomen...maar haal het er toch maar uit.

Alexander
%Europe/Berlin %709 %2005, 18:01
Uhm, ik zie alleen zo'n kaart met een soort van mask met verrekijker

Tenshu
%Europe/Berlin %723 %2005, 18:21
Op dit moment ziet er goed uit. Ik heb nog geen opmerkingen. Dus wacht lekker af tot je verder bent :P

DocM
%Europe/Berlin %724 %2005, 18:22
haha klopt alexander :P lees je nooit de uitleg? (a)

hmm, dat sommigen niet verder komen dan vraag 2 is raar, want dat was een eerdere testversie. en het geluid loopt op internet ook niet echt goed heb ik door. en ik moet toegeven, dat 'geblurde' landje, is het enigste niet van mezelf :p ... en dat van die muis als je weer in begin scherm komt, klopt ook. Moet ook nog anders, uiteindelijk hoeeft die daar toch niet heen, dus dat is niet zon big deal haha.

thnx voor de reacties :D

kheb nog ongeveer 2 maand om m helemaal af te krijgen :p dus dan is het nog ff geduld, ik zal er om denken om ff aldoor een update te vermelden :P nieuw lvl e.d. :D