PDA

Volledige versie bekijken : Avatar creator

FantasTies
%Europe/Berlin %664 %2005, 16:56
Hee flash guru's :D,

Ik heb een brandende vraag, ik heb wil namelijk een avatar creator maken! zodat je uit verschillende haren en ogen etc. kunt kiezen en dan op het laatst de avatar kunt maken zodat je hem kan opslaan en op bijvoorbeeld msn kan gebruiken :D. Ik heb al heel veel gezocht en ik kan niks vinden. Wat ik dus moet weten is hoe je door middel van op een knop te klikken bijvoorbeeld van een movieclip een plaatje kan maken. Ik weet niet in welke richting ik moet zoeken :(. Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen.
alvast bedankt!

SaphuA
%Europe/Berlin %682 %2005, 17:22
Uhm, raad ik je vast aan om te stoppen, want je kunt vanuit Flash niets opslaan. Dan zou je dus een andere taal erbij moeten gebruiken, wat erg ingewikkeld wordt.

Over je vraag, zoek wat informatie op over MC's ed, dan kom je al een heel eind.

FantasTies
%Europe/Berlin %685 %2005, 17:26
http://www.depannekoekendekale.nl/projects/avatar/ hier daar doen ze het ook, ik weet dus niet hoe maar goed. zou het zo kunnen zijn dat ze van elke combo een plaatje hebben gemaakt en dan doormiddel van het samenstellen op een link uitkomen zeg maar?

BDisOKE
%Europe/Berlin %685 %2005, 17:27
Je hebt daan waarschijnlijk een GD library nodig, dat is PHP daarmee kan je op een server plaatjes samenvoegen. :)

Ik heb er met DPDK een gemaakt.
http://www.depannekoekendekale.nl/projects/avatar/
check.

BDisOKE
%Europe/Berlin %686 %2005, 17:28
Nee, dan zouden we wel erggggg veel combos moeten maken. ;)
Google maar is op GD Library. :)

FantasTies
%Europe/Berlin %626 %2005, 16:01
BDisOKE Bedankt!! ik heb het kunnen vinden en ik denk dat het nu moet lukken :D als hij af is en het werkt zal ik hier nog wel eens uitleggen hoe ik het precies heb gedaan. Nogmaals bedankt.

Fatty Owl
%Europe/Berlin %632 %2005, 16:11
is hij af??? :# ik wil dit namelijk voor de lol gebruiken in mijn sig :D

FantasTies
%Europe/Berlin %634 %2005, 16:14
Neeeeee, nog lang niet :P moet eerst heeel veel tekeningen maken, die allemaal exporteren, script maken, en ik heb pas een stuk of 10 tekeningen gemaakt :P. En of dat nog niet genoeg is heb ik het nog beredruk met andere opdrachten, dus mijn avatar creator staat dus even op een laag pitje :P

Fatty Owl
%Europe/Berlin %635 %2005, 16:15
ah ok :p:p

SaphuA
%Europe/Berlin %810 %2005, 20:27
Ga je nu serieus van elke combo een plaatje maken? Dan ben je over 1214 jaar nog bezig :)

Zoek iets op over het maken van plaatjes via een andere taal, moet niet zo super moeilijk zijn, vooral met de functies van Flash 8.

FantasTies
%Europe/Berlin %053 %2005, 02:17
Nee, :D ik ben niet achterlijk :D zoals je daarboven al kan lezen, ik heb het gevonden :D met gd library maar je moet nog steeds alle plaatjes die getekend zijn exporteren eh ;)