Volledige versie bekijken : foto schuiven dmv muis bewegen
Noseman
%Europe/Berlin %660 %2005, 16:51
hallo,
hoe kan ik het best een (brede) foto, waarvan je slechts het midden ziet, laten bewegen in de richting van de muis?
thanks in advance
jan
theFlashWizard
%Europe/Berlin %764 %2005, 19:20
onEnterFrame een berekening uitvoeren met de _xmouse en de _ymouse zodat je de uitkomst als _x en _y property kan opgeven..
in hoeverre zou dat je lukken?
Roenes
%Europe/Berlin %876 %2005, 22:02
geen onEnterFrame hiervoor gebruiken aub. Gewoon de onMouseMove gebruiken icm updateAfterEvent(). Dit is hiervoor bedoelt en is minder intensief als onEnterFrame :)
theFlashWizard
%Europe/Berlin %978 %2005, 00:28
kan idd ook..
maar wat ik persoonlijk veel mooier en prettiger kijken vind is als er een ease op zit..
en gezien dat niet alleen onMouseMove uitgerekent moet worden maar de hele tijd is daarvoor onEnterFrame het geen dat ik dan meestal gebruik.
Roenes
%Europe/Berlin %445 %2005, 11:42
je kunt dan ook in de onMouseMove een onEnterFrame creeeren. Dit si alsnog minder intensief als constant een onEnterFrame laten lopen. Uiteraard aan het eind van je ease wel je onEnterFrame verwijderen ;)
theFlashWizard
%Europe/Berlin %554 %2005, 14:18
dan maakt hij onMouseMove opnieuw een onEnterFrame, tenzij je bijhoud in een var of hij niet al bestond. en dan moet je er een check inbouwen... en dan is het ook nogis het netst om die functie apart in een functie te zetten zodat je die gewoon gelijk kan maken aan de onEnterFrame..
wordt dit niet n btje erg moeilijk.. ;) voor de vraagsteller in deze post dan..
Noseman
%Europe/Berlin %604 %2007, 15:30
idd :-) too difficult
toch bedankt!!
gr
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.