Volledige versie bekijken : Sony Style lounge
marco!
%Europe/Berlin %580 %2005, 14:56
Erg hippe site uit de Sony keuken.
http://www.sonystyle.com.mx/lounge
man§zat
%Europe/Berlin %611 %2005, 15:40
lange laadtijd, telkens opnieuw. Das erg jammer.
Niek_M
%Europe/Berlin %628 %2005, 16:05
Mooie strakke site.
jammer van de laadtijden.
marco!
%Europe/Berlin %745 %2005, 18:53
Wat zijn voor jullie acceptabele laadtijden dan?
Hier thuis op mijn vrij standaard adsl lijntje was de laadtijd steeds 3 tot 5 seconden.
Niet meer dan bijvoorbeeld de gemiddelde pagina op 2advanced.com.
Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb me bij deze site dus totaal niet gestoord aan de laadtijden. Vond het eerlijk gezegd zelfs opvallend vloeiend lopen allemaal. :)
Of ik was onder de indruk van het ziekelijk realistische 3d werk, dat kan ook |).
Ea.Z
%Europe/Berlin %760 %2005, 19:15
ik zal me aansluiten bij marco...
ik zal zelfs de vraag stellen welke laadtijden?
de site is zodanig gemaakt dat je het bijna niet voelt:s
alles gaat inderdaad erg vloeiend..
ADSL lijn, kwoon in BE... 3-5 sec lijkt me idd voor de langste laadtijden.. BilleyBussey doet er behoorlijk langer over hoor :p
Jorim
%Europe/Berlin %764 %2005, 19:21
De laadtijden zijn het iig wel waard :) erg leuk dat zweef en vliegwerk door het huis, jammer dat alles wel steeds vanuit de 'woonkamer' start...
Wat ik mij dan toch afvraag, waarom krijgen de Mexicanen zo'n vette site en wij niet??
man§zat
%Europe/Berlin %799 %2005, 20:10
ik heb nog maar een keer gekeken. Nu loopt alles wat sneller inderdaad. 3-5 seconden. Vanochtend ging alles echt super traag. De site zelf inladen deed al lang, en dan tijdens het rondsurfen in deze veredelde webshop ook nog steeds. Er zal wel ergens een knik ik de kabel hebben gezeten :)
Ea.Z
%Europe/Berlin %352 %2005, 09:28
kan het dan niet zijn dat die laadtijden te maken hebben met de verbindingssnelheid van de gebruiker?
ik bedoel maar: ik heb hier een 3.3Mbit DSL verbinding...
maar bestaan er daar gin tragere varianten van bv: 1.1Mbit
want op dat moment zou het laden 3 keer trager gaan
dus van 3-5 seconden naar 9-15 seconden..
hier in belgie is die 3.3Mbit een standaard aan het worden. maar ik weet niet hoe dat in Nederland zit, en kzou daar graag meer over weten (aangezien men zegt dat mijn site ook lange laadtijden heeft..:()
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.