PDA

Volledige versie bekijken : pagina laadt random boven midden onder

ropski
%Europe/Berlin %992 %2008, 23:49
Hoi,

Ik zit met het volgende probleem.

Op mijn site laat ik een paar buttons verwijzen naar submenu's en home-buttons weer naar het hoofdmenu. Nu heb ik een pagina van 1000px bij 2500px gemaakt, zodat je in principe dus naar beneden moet scrollen telkens.

nu laadt de pagina op verschillende plekken in het eerste frame. ik krijg niet in tutorials of andere topics hierover iets gevonden helaas. ik weet dan ook niet hoe dit officieel heet.

het voorbeeld is te zien op www.ropski.nl Wanneer je klikt wordt het meteen duidelijk wat ik bedoel. Heeft iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt! Ropski

nls61
%Europe/Berlin %035 %2008, 00:50
Hi ik zie 't niet ik krijg altijd de top van de pagina in beeld.
En over welk frame heb je 't ik zie helemaal geen frames.
Verder maar dat is of topic vind ik het niet zo handig dat je home
button niet altijd zichtbaar is en je eerst helemaal naar onder moet
scrollen.

ropski
%Europe/Berlin %939 %2008, 22:32
hoi, ja de home button zo laag, dat is wellicht een beetje onhandig... misschien komt die nog ergens bovenin.

Ik bedoelde eigenlijk dat iedere scene bij het openen (frame 1, er zijn bij de eerste scene meerdere frames ivm filmpje in tijdlijn) op een verschillende plek opent. wanneer je bijvoorbeeld van de scene "strijp s*kx" naar "home" klikt komt ie niet bovenaan uit bij mij. en ook niet bij mijn ouders die ook hadden gechecked. dus je ziet dan niet waar je bent want de titel staat bovenaan van iedere scene.

ik weet nu helaas niet of ik er iets aan kan veranderen met actionscript of dat dit gewoon zo hoort. ik vind het er eigenlijk best wel vervelend uitzien.

nls61
%Europe/Berlin %944 %2008, 22:39
bij mij kot je site elke keer zo zie bijlage
in m'n browser nooit anders.