PDA

Volledige versie bekijken : Graag jullie mening...

cartel
%Europe/Berlin %080 %2008, 02:56
Wat vinden jullie van deze site:

http://www.davegeutjes.nl

Ik ben nog bezig met enkele puntjes en tips zijn uiteraard van harte welkom!

Sushi
%Europe/Berlin %346 %2008, 09:18
Echt ziet er gewedlig uit, topiie!

Alleen wel wat opmerkingen.
De knoppen onder, als je daar een 2de keer op klikt krijg je een andere pagina, daar zit dus nog een fout in. ( geld trouwens ook voor agenda)

Bij je fotos misschien even duidelijk maken dat je met je muis daaronder moet gaan om meer te kunnen bekijken, dat is niet duidelijk. Verder wel een mooie gallerij!

Voor de rest vink hem echt leuk gemaakt, mooi menu, links is leuk gedaan met mp3tje en een timertje, sponsors etc erg leuk gedaan! Animatie aan begin ook erg leuk en header ook erg leuk emt die foto, zegt gelijk iets over de website en over jou! In andere worden de style van je website past bij hetgene wat je hier wilt laten zien!

petje af

x Sue

simoenss
%Europe/Berlin %357 %2008, 09:34
Als ik op de zijknop 'klik hier voor het laatste nieuws' klik kom ik telkens terug op de pagina waar ik al ben. bv. Mijn loopbaan

Ook van intro's met een skip intro ben ik geen grote fan.Maar dat is persoonlijk.

Voor de rest goede vlotte site, goed werk !

Terror-web
%Europe/Berlin %451 %2008, 11:50
Ziet er goed uit!

Aantal kleine punten:
- Framerate mag van mij wel omhoog, dan is de beginanimatie (niet echt een intro, want het verteld niets) ook iets sneller.
- Nogal klein venster gekozen, mini-website. Helemaal nu de grote resoluties steeds gebruikelijker worden..
- Knoppen van je MP3 zijn niet echt subtiel (lees: knettergroot / doen lomp aan) en maak het liever oranje, net als de counter tot de volgende cross (eenheid).
- De positie van het onderste menu lijkt niet echt gekozen, staat namelijk ook iets te hoog naar mijn mening (hou bijv de linker witruimte, ook aan onderaan). Zo'n 5px naar beneden dus.

Opmerking:
Met de "voet" had nog wel iets spectaculairs mee kunnen gebeuren behalve 3 lijnen.. Misschien iets met dirt?