PDA

Volledige versie bekijken : Input text in movieclip

'Bram
%Europe/Berlin %533 %2008, 13:48
Hey,

Ik wil een mailformulier op mijn site, maar de inputfields werken niet.
Er staat hier veel over op het internet maar geloof ik niks waar ik echt iets mee kan.
Ik doe dit als hobby en volg er geen opleiding voor de ik ben niet de grootste wizzkid:P
Mijn movieclip beweegt van boven naar beneden, als je op home klikt beweegt hij naar home enz.
Maar bij de knop inschrijven werkt het inschrijfgedeelte niet.:(
Ik voeg het bestand toe, hopelijk snapt iemand het.
ik heb ook geprobeerd om een werkende input text in een movieclip te plaatsen, en toen in nog een maar hij bleef werken dus dit vind ik nogal raar.

Gr's

Sushi
%Europe/Berlin %525 %2008, 13:37
Je hebt er geen input Text van gemaakt.

http://www.flashfocus.nl/forum/attachment.php?attachmentid=9689&stc=1

'Bram
%Europe/Berlin %605 %2008, 15:32
Ehh nou,, dat is geloof ik niet zozeer het probleem:P
Onder de button inschrijven zit dat emailformulier waar ik niks op kan invullen, en dat verandert niet als ik die verander van een dynamic naar in input text, of ben ik gek:P
iig Thnx voor de moeite

Sushi
%Europe/Berlin %622 %2008, 15:55
Oh stom van, begreep je niet goed. Sloeg ook helemaal nergens op wat ik zei lol.

kzal er nog is naar kijken

hmmm this gwn omdat ie te diep is ingenesteldm in mc in mc in mc. Want als je het op je stage zet doetie het wel ><

'Bram
%Europe/Berlin %643 %2008, 16:26
Hmm, das vrij balen
Ik heb het zelf ook al een keer op de stage gezet en toen deed hij het, maar zelf een mc verder deed hij het al niet meer.
Hij zou best veel mc aan moeten kunnen maar ik denk dat het te maken heeft met het feit dat het schuift ofzo:P
Hij is geloof ik best moeilijk

Sushi
%Europe/Berlin %658 %2008, 16:48
anders zet je hem toch gwn aant begin van je stage en dan visible false, en zodra inschrijven geklikt is doe je visisble true.

'Bram
%Europe/Berlin %716 %2008, 18:11
IK heb iets ander:)
Ik zet het in een lightblox die movieclips kan afspelen:) dat werkt
alleen weer ik niet hoe ik het uitzet dat mijn lightbox zich sluit bij o,, wat lastig is als je hotmail ofzo wil typen.