PDA

Volledige versie bekijken : weergave in flash is een andere dan online?

fralan
%Europe/Berlin %752 %2005, 19:04
Wat ik niet begrijp is dat er 5 sec wachttijd is voordat de animatie start en dat ie dan voorbij het begin start? http://home.quicknet.nl/qn/prive/langedijk/raethuys/index.html
In Flash 8 trial (mijn eerste animatie) gaat het aardig, via dreamweaver en upgeload gebeurt er heel iets anders? iets instellen?

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %755 %2005, 19:08
waarschijnlijk heb je nog wat frames ervoor zitten?

fralan
%Europe/Berlin %764 %2005, 19:21
Nee dat is het niet want de eerst keyframe staat op positie 1, daar komt de neus van links naar rechts in positie...Dat stuk mis nu

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %768 %2005, 19:26
is er in je fla wel wat te zien als je gewoon op enter (alleen) drukt

edit: tip: krik die framerate op! dan moet je bij tweens enzo wel wat meer frames achterelkaar, anders gaat het te snel. maar het schokt nu te veel vind ik ;)

fralan
%Europe/Berlin %775 %2005, 19:36
Precies, dat is het vreemde, dan doet-ie het zoals bedoeld was.
Die framerate zal ik ff proberen.

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %777 %2005, 19:39
kun je de .Fla posten, dan moet je hem even inpakken, en dan kun je hem toevoegen via 'bijlagen beheren' (dit kan niet als je 'snelle reactie' doet)

fralan
%Europe/Berlin %831 %2005, 20:56
Prima, graag als je eens wilt kijken, ben nu maar even opnieuw begonnen.
heb een attach bijgevoegd....

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %853 %2005, 21:29
die uit intro 3 klopt echt niet, daar moet nog heel wat verschoven worden met keyframes enzo, terwijl die intro1 wel aardig klopt, er zijn alleen op heel veel plaatsen wat key frames die nergens op slaan :P

en ow jah, je hebt die shapetween (die groene) die werkt niet, dit komt omdat je text(aan het einde van die tween), nog geen shape is, dit kun je doen door er op te kliken (de tekst) en 2 keer, CTRL+B te doen ;)

verder klopt ie aardig, de timeline moet nog even netjes gemaakt worden ;)

fralan
%Europe/Berlin %323 %2005, 08:46
Dank je wel! ik kom er zo wel uit denk ik