Volledige versie bekijken : FlashPlayer 10 officieel released!
mknol
%Europe/Berlin %400 %2008, 10:36
Spread the word! Na lange tijd in een beta-stadium verkeerd te hebben, is de Adobe FlashPlayer 10 dan officieel released. Adobe vecht voor een goede en snelle cross-platform browser plug-in voor ultieme web-experience. Voor de lancering is een spetterende trailer gemaakt die weergeeft wat mogelijk is met de nieuwe plug-in.Spread the word! Na lange tijd in een beta-stadium verkeerd te hebben, is de Adobe FlashPlayer 10 dan officieel released. Adobe vecht voor een goede en snelle cross-platform browser plug-in voor ultieme web-experience. Voor de lancering is een spetterende trailer (http://www.adobe.com/products/flashplayer/) gemaakt die weergeeft wat mogelijk is met de nieuwe plug-in.
Bij het lanceren van de beta (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=44153&page=1&pp=25) hebben al uitgebreid verteld over de nieuwe functies die de Adobe FlashPlayer 10 ons te bieden heeft. FlashPlayer 10 is voorzien van een nieuwe tekstrender engine, een vernieuwde versie van de anti-aliasing-engine en verbeterde sound API. Een belangrijkste verbetering is de mogelijkheid om Flash-content door de GPU af te laten handelen.
» Download Adobe® Flash® Player 10 (http://www.adobe.com/go/flashplayer) (Windows, Mac, en Linux)
mknol
%Europe/Berlin %406 %2008, 10:45
Kan iemand hier snel naar kijken dan kan het snel live.
Tenslotte moeten we ook eens de vroeg zijn met zulk belangrijk nieuws!
Dit bericht moet voor 1 uur vanmiddag live.
mknol
%Europe/Berlin %417 %2008, 11:01
Kan iemand hier snel naar kijken dan kan het snel live.
Tenslotte moeten we ook eens de vroeg zijn met zulk belangrijk nieuws!
Dit bericht moet voor 1 uur vanmiddag live.
Wie kan het live plaatsen?
TheDutch
%Europe/Berlin %420 %2008, 11:05
Zet het zelf live zou ik zeggen. Gewoon bericht openen in het bovenste forum "Frontpage Nieuws" :).
ps. Hoe kom je aan die 1 uur vanmiddag?
Neuro
%Europe/Berlin %558 %2008, 14:24
Fijn, hier zat ik op te wachten!
De nieuwe feautures zien er in de trailer wel spectaculairder uit dan ze eigenlijk zijn, maar goed, dat is meestal met trailers :)
MAKR
%Europe/Berlin %683 %2008, 17:24
Nu net de nieuwe player maar eens geinstalleerd, blijkt dat ik een aantal dingen dus mooi overnieuw kan gaan maken. :/ XMLSocket maakt nu geen verbinding meer met mn server.
ach ja, weer een nieuwe uitdaging, en 2 weken googlen.
WernerL
%Europe/Berlin %752 %2008, 19:02
In de arch repositories staat nog versie 9. :(
Maar ik heb de beta wel al een tijdje terug getest van versie 10 en het is echt een verademing tegenover versie 9... echt VEEL sneller.. flashplayer9 maakt mijn browser nog traag en daar had ik met de 10 beta niet zoveel last van.
En de nieuwe features zijn ganz geil.. \m/ Ook een keer weer gaan as3-en dus. :-)
TheDutch
%Europe/Berlin %805 %2008, 20:20
Nu net de nieuwe player maar eens geinstalleerd, blijkt dat ik een aantal dingen dus mooi overnieuw kan gaan maken. :/ XMLSocket maakt nu geen verbinding meer met mn server.
ach ja, weer een nieuwe uitdaging, en 2 weken googlen.
... of je zoekt via Adobe Developer Center de security changes op: http://www.adobe.com/devnet/flashplayer/articles/fplayer10_security_changes.html :).
ps. Voor meer support open een topic in het juiste forum.
MAKR
%Europe/Berlin %897 %2008, 22:31
... of je zoekt via Adobe Developer Center de security changes op: http://www.adobe.com/devnet/flashplayer/articles/fplayer10_security_changes.html :).
om hierop ff te reageren ;) zover was ik al :) ik krijg alleen mn policy deamon niet aan de gang op centos om een of andere vage reden :S mocht ik meer hulp nodig hebben dan lezen jullie dat uiteraard in het juiste forum.
edit: Hij doet et :)
Jan
%Europe/Berlin %956 %2008, 23:57
ach ja, weer een nieuwe uitdaging, en 2 weken googlen.edit: Hij doet et :)
Ah, nice. Korte twee weken... :P
Met FP10 (phase 2) is er trouwens niets wezenlijks veranderd waardoor je script niet meer zou werken.
Aangaande de XMLSocket class was namelijk het ergste 'leed' al geleden in phase 1 (FP 9,0,115,0) en phase 1.5 (FP 9,0,124,0) ;)
Jan
Larixk
%Europe/Berlin %368 %2008, 09:51
tja, toch nog wel even wachten totdat versie 10 een beetje doorgedrongen is in de markt
ldemortier
%Europe/Berlin %426 %2008, 10:14
Best weer vervelend om flash-based applicaties opnieuw te bouwen aangezien ze niet meer werken met fp10, maar aan de andere kant loopt alles een stuk beter en sneller.
Ook fantastisch goede mogelijkheden zoals lokaal inladen van files en lokaal saven, voorheen was dit altijd eerst via omweg upload op server, dan inladen in flash.
Terug een hoop werk om alles aan te passen of opnieuw te beginnen, maar toch misschien de moeite waard ;)
tom_h
%Europe/Berlin %664 %2008, 15:56
ziet er weer een leuke vooruitgang uit !
ldemortier
%Europe/Berlin %604 %2008, 14:29
Ik heb gemerkt dat vele sites een vervelende flashplayer-versie-check hebben. Als fp10 geinstalleerd is herkennen sommige sites de fp10 niet en vragen om de fp9 te downloaden. Bijgevolg kan je dus op sommige sites de flash inhoud niet zien...
Oa: stubru.be (radiospeler van de vrt openbare omroep)
eurodisney.fr
enz...
lsavazzi
%Europe/Berlin %606 %2008, 14:33
Cool! Trouwens, die snelle glitterlijnen die in die trailer gebruikt worden, heeft iemand enig idee hoe die gemaakt zijn? Ik probeer het al een hele tijd voor elkaar te krijgen, maar het lukt me niet!
Greetz,
Lc
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.