Volledige versie bekijken : Dutch apocalypse remix [AE]
b-here
%Europe/Berlin %617 %2008, 15:49
Probeer me wat meer op motion te richten met After effects. Ik heb een ouder werk erbij gepakt om te oefenen.
Het is 15 MB zonder preloader en ongeveer 10 sec animatie, dus even geduld voor alles gaat lopen :D
http://www.berthjan.com/dutch/
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Christclijsen
%Europe/Berlin %640 %2008, 16:21
echt zwaar vet:p nice gemaakt man!
Lavis
%Europe/Berlin %657 %2008, 16:46
Bij mij gebeurt er niets ... :)
b-here
%Europe/Berlin %667 %2008, 17:01
Er zit geen preloader op, dus even wachten dan speelt die vanzelf af. Wellicht even refreshen?
@chris, Thx man
RA8IT
%Europe/Berlin %874 %2008, 21:59
Ziet er zeker goed uit, wel vind ik het er wat voor geplakt uit zien, maar je heb al je best gedaan dat niet zo te laten lijken ;)...
Goed werk!
emin
%Europe/Berlin %007 %2008, 01:11
Wat moet er gebeuren? Bij mij doet ie na het laden nog niks volgens mij...
Bazcovic
%Europe/Berlin %505 %2008, 13:08
Wat is 100mbit internet toch fijn!
Leuk gedaan, echt heel cool.
Ik zou nu wat met de achtergrond doen (lichtflitsen of zoiets dergelijks). Want die staat nu echt stil. Eigenlijk zouden de wolken een beetje moeten bewegen.
b-here
%Europe/Berlin %658 %2008, 16:47
Wat moet er gebeuren? Bij mij doet ie na het laden nog niks volgens mij...
Er zit geen preloader op, dus even wachten dan speelt die vanzelf af. Wellicht even refreshen?
@chris, Thx man
Thx voor de reacties, gooi er nog wel een keer een preloader op, ga nu bezig met een ander project, dus laat dit voor wat t is, maar was een leuke oefening! En wellicht gebruik ik het nog voor een versie 3 van men website!
Lavis
%Europe/Berlin %446 %2008, 11:43
Na een half uur wachten gebeurt er nog niets ... ik wil het zien! :p
Djo-e
%Europe/Berlin %503 %2008, 13:05
Na een half uur wachten gebeurt er nog niets ... ik wil het zien! :p
rechtermuisknop./ play./
dope effectje b-here
Jan
%Europe/Berlin %686 %2008, 17:28
rechtermuisknop./ play./
Lijkt de enige manier te zijn, ja.
Het downloaden duurt hier amper een paar seconden maar het speelt dus niet vanzelf af. Ook niet als je de swf download/opslaat en in de standalone player laadt.
Groeten,
http://users.telenet.be/jansurf/cwo.png Jan
emin
%Europe/Berlin %740 %2008, 18:46
Ah ja het is idd niet logisch dat je nog play moet drukken.
Vet effect, deed me ff denken aan Cloverfield die ik toevallig gister heb gezien.
Hoe heb je dit gemaakt, heb wel eens in after effects gezeten ,maar nog niet echt ervaring met zo'n drukke beelden. Gebruik je bepaalde formules voor die bladeren en die zandstorm?
b-here
%Europe/Berlin %412 %2008, 10:54
@ emin, het zijn particles, beetje tweeken aan de instellingen. verder het beeld wat heen en weer, beetje noise erdoor, electriciteit zijn ook particles, verder de achtergrondplaat wat laten afwisselen in levels. Ow jah de regendruppels zijn ook particles. dat was het geloof ik wel, verder bewegen de wolken ook, maar dat is buiten beeld, lekker handig :D.
Het is een directe output swf van AE, dus het zal daar wel aan liggen. Ben nu bezig met een nieuw portfolio waarin ik dit ga gebruiken als een klein onderdeel denk ik. Maar eerst verder met andere projectjes!
Thx!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.