PDA

Volledige versie bekijken : Transition van links naar rechts

zrero
%Europe/Berlin %774 %2008, 19:34
Hey iedereen!

Ik zit het met een probleempje want ik wil een foto eerst naar het midden laten gaat van mijn swf en dan een aantal seconden laten wachten en daarna weer verder laten gaan alleen nu lukt het mij niet om het beeld van links naar het midden en dan naar rechts toe te laten gaan....

Hij gaat wel naar het midden van links naar rechts, alleen gaat daarna weer terug van rechts naar links...

Adv_slidein = mx.transitions.TransitionManager.start(myMovieClip , {type:mx.transitions.Fly, direction:mx.transitions.Transition.IN, duration:6, easing:mx.transitions.easing.Elastic.easeOut, param1:empty, param2:empty});

Adv_slidein.onMotionFinished = function() {
myMovieClip._x = 1280;
Adv_slideout = mx.transitions.TransitionManager.start(myMovieClip , {type:mx.transitions.Fly, direction:mx.transitions.Transition.OUT, duration:6, easing:mx.transitions.easing.Elastic.easeOut, end:1280});
};

Ik heb al het hele internet afgezocht maar ik kan niet echt vinden hoe dat mogelijk is..

Thanx alvast!!

digitalecartoons
%Europe/Berlin %855 %2008, 21:31
Niet met de Transition class maar de Tween class:
import mx.transitions.Tween;
import mx.transitions.easing.*;
var xCenter:Tween = new Tween(myMovieClip, "_x", Elastic.easeOut, 0, Stage.width/2, 6, true);
xCenter.onMotionFinished = function() {
var xCenter:Tween = new Tween(myMovieClip, "_x", Elastic.easeOut, Stage.width/2, Stage.width+myMovieClip._width, 6, true);
};

zrero
%Europe/Berlin %904 %2008, 22:42
Bedankt!! Hier was ik echt al dagen naar op zoek !!