Volledige versie bekijken : enter the beshart experience...
beshart.be
%Europe/Berlin %688 %2005, 17:31
mijn online portfolio.
alle opmerkingen en tips zijn welkom
www.beshart.be
inderdaad... ik ben een belg
Fatty Owl
%Europe/Berlin %691 %2005, 17:35
als je tetris gespeeld hebt is je muis weg:D
beshart.be
%Europe/Berlin %694 %2005, 17:40
inderdaad. bedankt voor de hint.
Bij mij komt de muis wel terug als je het spel uitspeelt of als je "game over" hebt.
maar ik zal toch maar eens gaan kijken in die tetris-fla waar het foutje zit.
bedankt wijze uil...
beshart.be
%Europe/Berlin %702 %2005, 17:52
nu zou het moeten opgelost zijn...
thx
Ea.Z
%Europe/Berlin %704 %2005, 17:54
nette site, lekker Anders :)
behalve vind ik dat mannetje soms wat stijf lopen... kan ook aan mij liggen..
ik mis wel wat kleur.. niet teveel, maar toch iets mee kleur had moeten kunnen, vind ik..
anders wel vet... :D
beshart.be
%Europe/Berlin %708 %2005, 18:00
nu zou het opgelost moeten zijn...
thx
one5
%Europe/Berlin %754 %2005, 19:06
ik vind sommige van je ventjes nogal sterk lijken op het werk van tok (http://www.thetok.tk) ;) . maar voor de rest leuke site.
giel12
%Europe/Berlin %726 %2005, 18:26
Jaja, leuke site!!
Superjoep
%Europe/Berlin %812 %2005, 20:29
Weer een site waarvan het werk vele malen beter is dan de portfolio :(
Man jullie illustraties zijn super goed. Maar de site vind ik echt niets. Geen geheel. Die animatie van die persoon wat veel te lang duurt.
Vind jullie werk veel beter! Probeer daar eens iets mee te doen :) Snap dat er veel werk in zit enzo, maar komt niet erg lekker bij mij over.
Ten eerste zie ik het nut van een splash page + popup weer niet (zoals zovaak). De popup is haast even groot als wat mensen op 800 x 600 zouden zien. Waarom dan in godsnaam een popup? Weer een extra barriere voor bezoekers om bij je (echte) werk te komen. Dan weer een intro waar ik geen meerwaarde in zie...
Kortom te veel extra's terwijl je je juist zou moeten richten op je werk (in mijn beleving dan he ;))
Let op, ik bedoel niet dat het allemaal troep is oid. Ik wil alleen maar zeggen dat ik het erg jammer vind dat jullie voor iets gekozen hebben wat (na jullie werk gezien te hebben) totaal niet bij jullie past. Kan dat kloppen? Ik zou liever een site in de stijl van een van die mooie illustraties of concert posters zien. Die zijn gaaf! :)
trashpuppy
%Europe/Berlin %415 %2005, 10:57
ik ben het wel met superjoep eens.
de animatisch zijn echt te langzaam, en lopen soms stug.
daarnaast zijn de flitsende aanwijzers onduidelijk en kun je ze niet meer terugroepen als je ze weer nodig hebt.
ook het font is erg onduidelijk.
als je kiest voor icoontjes bij het hoofdmenu, kies dan voor alle 4 een icoon of geen iconen. het lijkt nu alsof je niets wist voor de 'lege' knoppen.
tevens is het doel van een portfolio je werk laten zien. ga er dan geen langdradige producties omheen gooien, dat is niet echt gebruikersvriendelijk.
daarnaast gebruik je veel 'getekende' lijnen, als ik dan o pje portfolio klik zie ik een recht kader en rechte knoppen... wat is daar het idee van? het vormt op die manier geen geheel.
hopelijk heb je hier iets aan :) , het is niet slecht bedoelt maar het kan echt beter naar mijn mening.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.