Volledige versie bekijken : 10000 voeten
b-here
%Europe/Berlin %815 %2008, 20:34
We zijn vorig weekend naar texel geweest en hebben toen een sprongetje gewaagd We kregen een cdtje mee met wat foto's en tot mijn verbazing stonden er best goede foto's op (dat denk ik dan als fotobeet )! Vond deze er wel uitspringen en wil hem daarom toch even posten omdat ik hem qua compositie erg mooi vind. Hoe de hand van de tandemmaster meeloopt met het vliegtuig en hoe het vliegtuig afsteekt in de lucht die boven donker is en onder op de foto erg licht. Qua contrast vond ik hem erg cool. Heb het wel een tikkeltje bewerkt in photoshop, maar erg minimaal. Ik ben geen fotograaf en weet ook weinig van fotografie, misschien is het niet veel bijzonders, maar dan hoor ik het vanzelf!
http://www.berthjan.com/skydive/flying.jpg
Lavis
%Europe/Berlin %881 %2008, 22:09
Ik ken ook niet zoveel van fotografie, maar vind hem alleszins prachtig!
DEiE
%Europe/Berlin %986 %2008, 00:40
Zeker een mooie foto, ZW is hier ook mooi toegepast!
jexter2
%Europe/Berlin %540 %2008, 13:58
Qua compositie vind ik hem ook erg gaaf, leuk dat het vliegtuig er ook op staat.
Valt me op dat er niet echt bewegingsonscherpte is, dat lijkt nogal lastig om de camera stil te houden met al die wind om je oren.
Misschien dat de lucht nog ietsjes bewerkt kan worden, komt ietsjes grauwig over.
Maar dat is persoonlijke smaak. Verder echt cool.
Ik zou hem in ieder geval laten afdrukken en inlijsten en dan een leuk plekje geven :P
45808
%Europe/Berlin %541 %2008, 14:00
Ik vind het een PRACHTIGE foto!
b-here
%Europe/Berlin %554 %2008, 14:18
Qua compositie vind ik hem ook erg gaaf, leuk dat het vliegtuig er ook op staat.
Valt me op dat er niet echt bewegingsonscherpte is, dat lijkt nogal lastig om de camera stil te houden met al die wind om je oren.
Misschien dat de lucht nog ietsjes bewerkt kan worden, komt ietsjes grauwig over.
Maar dat is persoonlijke smaak. Verder echt cool.
Ik zou hem in ieder geval laten afdrukken en inlijsten en dan een leuk plekje geven :P
De cameraman die meespringt heeft een fotohelm op zijn hoofd! zoiets als dit,
http://jumperjohn.deviantart.com/art/Me-at-9000-FT-Skydiving-99127668
Ik weet niet in hoeverre je in die houding en snelheid en met name tijdsgebrek echt mooie foto's kunt schieten, wellicht is het toevallig dat sommige foto's net mooie composities hebben.
jexter2
%Europe/Berlin %842 %2008, 21:12
Ja ik had ook niet verwacht dat hij hem in zijn handen hield haha
Maar met zo'n ding op je hoofd lijkt me ook moeilijk stil te houden.
Bij die camera zie je wel dat hij een zoeker heeft waar hij door heen kijkt, dus het lijkt me wel mogelijk. Maar het zou ook toeval kunnen zijn, zoals jij zegt.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.