PDA

Volledige versie bekijken : registreerpagina mac v.s. pc

soetarno
%Europe/Berlin %447 %2008, 11:44
Hallo,

Ik heb met actionscript en php een registreerformulier gemaakt.

Nou krijg ik iets stoms. Wanneer de bezoeker op een mac zich registreerd en later weer terugkomt op de actie/registreerpagina kan hij of zij zich nogmaals registreren voor de actie. Op zich geen probleem. (of wel?)

In ieder geval, wanneer de bezoeker op een pc zich registreerd en later weer op deze pagina komt, krijg de bezoeker gelijk de bedankframe te zien van mijn swf en dus niet nogmaals de invoervelden.

Hoe kan dit? Hoe krijg ik mijn programma zo geprogrammerd dat een pc bezoeker zich twee maal kan aanmelden voor onze actie?

Alvast bedankt.

soetarno
%Europe/Berlin %510 %2008, 13:14
Ik ben erachter gekomen wanneer ik bij internetopties van mijn internetbrowser de kopieeen van mijn webpagina's verwijder, ik weer het invoerveld te zien krijg.

Is dit normaal, dat er bij flash registreer applicaties je maar 1keer kan registreren? Volgens mij niet..

killabb
%Europe/Berlin %517 %2008, 13:25
Lijkt me ook niet.
Misschien heeft het te maken met sessies of iets dergelijks?
Had je op de mac de browser ook echt afgesloten?
En welke browser was het?

soetarno
%Europe/Berlin %534 %2008, 13:49
He killab, bedankt voor je reactie..

Welke sessies bedoel je? Sorry, ik ben pas nieuw met actionscript.
En ik snap je vraag niet of ik de browser echt heb afgesloten. Na het registreren druk op mijn home knop, dan weer op de actie button en dan laat ik me weer registreren. Lukt gewoon. (dit is op safari, firefox voor mac en pc)
Alleen op windows met internet explorer kan ik maar 1x registreren..

soetarno
%Europe/Berlin %556 %2008, 14:21
correctie.

Het is zelf zo, wanneer je voor de eerste keer naar mijn actiepagina gaat, krijg je mijn invoervelden te zien.
Wanneer je terug gaat naar de homepage, zonder te registreren, en dan weer naar de actiepagina gaat, gaat de flashapplicatie direct naar mijn bedankt frame. (nogmaal gesproken komt dit pas wanneer je je gegevens hebt ingevoerd).

Waar zit de fout?

soetarno
%Europe/Berlin %568 %2008, 14:39
ik heb hem al werkende. Ik had mijn actie pagina in een aparte contact.html gezet. Nu heb ik mijn actie.fla geintegreerd in mijn index.fla en goed gelet goed stops.

Bedankt.