Volledige versie bekijken : Banner als website
Dick
%Europe/Berlin %405 %2005, 10:43
Het idee leek me leuk, gewoon een dingetje om reklame te maken, met beweging en muziek, zonder al te veel informatie of portfolio. Wat vinden jullie ervan? Is het wat?
http://members.chello.nl/heered/Dixdsign/index.html
Tenshu
%Europe/Berlin %479 %2005, 12:30
Hoe wil je dan reklamen gaan maken, waar komt het te staan?
zonder al te veel informatie of portfolio.
En wat bedoel je met portfolio?
Maak die tekst alleen wat langzamer, ik kan niet leze wat er allemaal staat. Er is denk ik ook te veel tekst?
Bigbuddha
%Europe/Berlin %486 %2005, 12:40
niks te zien, firefox popup blocker houdt het netjes tegen.
josko
%Europe/Berlin %532 %2005, 13:46
popup blokker, kwam er in je script achter dat ej via poppup werkt neit doen
Dopefish
%Europe/Berlin %553 %2005, 14:17
hehe dat is er dus mis, ik dacht al ... waarom zie ik niets.
Tenshu
%Europe/Berlin %559 %2005, 14:25
popup blokker, kwam er in je script achter dat ej via poppup werkt neit doen
En wat als je van een opdrachtgever in popupr moet werken?
Dopefish
%Europe/Berlin %563 %2005, 14:32
Dan kan je het beste vermelden op de pagina die je laadt en die dus de opdracht geeft voor een popup een tekst neerzetten met zoiets als,
Geen pagina, dan heb je een popupblocker of
Deze pagina maakt gebruik van een popup, dus als je niet ziet dan heb je een popupblocker moet je die even uitzetten.
josko
%Europe/Berlin %565 %2005, 14:34
of vraag om een bevestiging,:
var message = "confirm: wil je d popup toestaan";
var alert = confirm(message);
if(alert){
window.open(popup.htm);
}else{
alert(je ehbt niks aan deze pagina);
}
als ej toestemmin geeft via confirm werkt het veelal wel
BDisOKE
%Europe/Berlin %577 %2005, 14:51
En wat als je van een opdrachtgever in popupr moet werken?
Dan moet jij je opdrachtgever uitleggen dat heeel veel mensen popups irritant vinden EN popup blockers hebben. :)
Theis Jan
%Europe/Berlin %606 %2005, 15:32
Na wat aan firefox gedaan te hebben zie ik hem maar ik wordt helemaal tureluurs van al die woorden... dus tja, ik vind hem niet geslaagd als ik eerlijk mag zijn.
Tenshu
%Europe/Berlin %650 %2005, 16:37
Dan moet jij je opdrachtgever uitleggen dat heeel veel mensen popups irritant vinden EN popup blockers hebben. :)
Ja, heel veel mensen hebben popup blocker. Ik ben daar geen van ;)
Heeft ook geen zin omdat ik zelf firefox gebruikt.
Trouwens ik ben nu bezig met een opdrachtje voor school, en moet daar een popup voor gebruiken.
Ea.Z
%Europe/Berlin %657 %2005, 16:47
popups, popups...
NU GAAT ER MIJ IEMAND UITLEGGEN WAAROM EEN SITE IN EEN POPUP STARTEN ZOOOO INTRESSANT IS! je hebt al een venster... waarom nog een popup? vind je jezelf dan zo intressant om nog een venster meer jouw sitenaam in de titelbalk te openen?? Popups worden,wat mij betreft in 90% van de gevallen, onnodig gebruikt.. vooral bij een 'enter site' versta ik het totaal niet...
Dick
%Europe/Berlin %666 %2005, 17:00
heeft er nog iemand iets anders te melden als wat oeverloos gezeik over het al of niet gebruiken van een pop-up? doe dat maar in een ander forum of zo. wat is de gemiddelde leeftijd van een bezoeker hier trouwens? 13 of 14?
treurmars
%Europe/Berlin %344 %2005, 09:16
popups, popups...
NU GAAT ER MIJ IEMAND UITLEGGEN WAAROM EEN SITE IN EEN POPUP STARTEN ZOOOO INTRESSANT IS! je hebt al een venster... waarom nog een popup? vind je jezelf dan zo intressant om nog een venster meer jouw sitenaam in de titelbalk te openen?? Popups worden,wat mij betreft in 90% van de gevallen, onnodig gebruikt.. vooral bij een 'enter site' versta ik het totaal niet...
Om even hier op te reageren, je kan in een popup makkelijker een volledig design kwijt, inplaats van dat mensen je ontwerp kunnen kapot maken door het scherm te vergroten of verkleinen.
on-topic: Ik vind hem ook nog een beetje druk.
Dick
%Europe/Berlin %510 %2005, 13:14
On topic: Ik heb de tekstanimatie wat langzamer gemaakt, wellicht wordt het daardoor wat rustiger voor het oog. En de rode achtergrond kleur lichtgrijs is ook wat relaxter.
Dick
%Europe/Berlin %511 %2005, 13:16
En ik kan inderdaad de keuze laten; wel of geen popup. Wij zijn er misschien aan gewend, maar er zijn nog steeds veel mensen die schrikken zodra ze een flashsite zien. (Wat gebeurt er allemaal?, waar moet ik kijken?, waar moet ik op drukken?) Je moet het ze zo makkelijk mogelijk maken.
Ea.Z
%Europe/Berlin %831 %2005, 20:57
heeft er nog iemand iets anders te melden als wat oeverloos gezeik over het al of niet gebruiken van een pop-up? doe dat maar in een ander forum of zo. wat is de gemiddelde leeftijd van een bezoeker hier trouwens? 13 of 14?
als je rondkijkt op dit forum zul je zien dat dit niet de eerste keer is dat er over popup problemen geklaagd wordt...
en wat maakt leeftijd uit?? 13 , 14 , 26 , of 40... iedereen kan een mening hebben...
Dick
%Europe/Berlin %327 %2005, 08:51
Als iedereen elke keer als er een pop-up verschijnt het hele item aan dit fenomeen wijdt in plaats van aan de testcase, waar sommigen, zoals ik, weken aan gewerkt hebben, hoeveel mensen denk je dat er nog een keer om feedback gaan vragen? Ik niet in ieder geval. Doei.
behived
%Europe/Berlin %576 %2005, 14:49
En als jij de mening van mensen jonger dan jij niet respecteert, hoeveel mensen denk je dat er nog feedback gaan geven? Ik na dit bericht niet meer in ieder geval. Doei!
Dick
%Europe/Berlin %602 %2005, 15:28
Dat is precies de domme logica die ik verwachtte. Het gaat niet om leeftijd, maar als ik sommige reacties zie denk ik dat ik met een stelletje kleuters te maken heb, die mij niet respecteren, maar mijn item gebruiken om hun gal te spuien over iets wat er maar zijdelings mee te maken heeft. Respecteer de vraag die gesteld wordt, dan respecteer ik iedereen, jong of oud. En als sommigen mij geen (wat zij noemen) feedback meer geven, vindt ik dat helemaal niet erg. Als je er niets van vindt, hou dan je mond, of maak een eigen item over 'pop-ups' of wat je ook maar wilt.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.