PDA

Volledige versie bekijken : [MONTHLY] Maak een trailer

mknol
%Europe/Berlin %042 %2008, 02:01
Maak een ff) FlashFocus trailer
Waarom een trailer? Omdat deze leuk zijn om te maken! Je ziet vaker trailers met indrukwekkende animaties, bewegende particles, knallende explosies, rondvliegende objecten en veel andere special-effects. Waarom zouden we niet zelf zoiets proberen te maken?! De opdracht is daarom vrij duidelijk; maak zo'n indrukwekkende trailer. Gebruik alles wat je in huis hebt om los te gaan!

Eisen:

De trailer mag niet langer duren als 60 seconden
De trailer moet met grotendeels met Flash / ActionScript gemaakt zijn. De output is een .swf-bestand. Andere pakketten (3d, after-effects) mogen gebruikt worden, indien je het met Flash niet voor elkaar kan krijgen.
De files dien je op je eigen website of FTP neer te zetten, aangezien het forum geen grote bestanden ondersteund.
De trailer moet het officiële FlashFocus logo bevatten. Deze is hier (http://flashfocus.nl/downloads/FlashFocus_logo_vector.rar) te downloaden. Er mogen geen andere logo's verder in gebruikt worden, behalve evt. het Flash logo. Het zou natuurlijk ook leuk zijn als de kleuren van FlashFocus terugkomen (felgroene explosies!?)
Er mag geen andere tekst in geplaatst worden, behalve onderstaande kreten of de categorie namen/beschrijvingen van het forum. Uiteraard mag je je eigen naam erin vermelden.

Toegestane kreten:
De Beste Nederlandstalige Flash Resource Site, Sinds 2000, Actionscript, Alles over Flash, Nederlandse tutorials, Source files, Artikels, Forum, Flashnieuws, www.flashfocus.nl
note: Het is niet verplicht om deze woorden te gebruiken, soms kun je zonder tekst meer communiceren ;)

Settings:
Grootte: 800x500
Framerate: 31
Duur: 60 seconden
Deadline:
1 November 2008 (Eigenlijk is dit een anderhalf-monthly)
Algemene battle regels:

Meedoen is vrij gemakkelijk. Je kan meedoen aan een battle door je inzending te posten in dit topic, simpeler kan het niet.
Geen prijzen, wel fun!
Plaats een link naar je inzending, en vermeld er wat commentaar bij.
Let op, het is voor de fun en hoewel per topic de regels worden bepaald, zal het over het algemeen niet gewaardeerd worden om werk van anderen te gaan rippen. Je hebt daar ook niets aan, aangezien er toch niets te winnen valt.
Ook hier gelden natuurlijk de algemene regels (http://www.flashfocus.nl/index.php?page=regels)

Iedereen, veel plezier en succes! :D

Nogmaals: Het gaat hier maar om 1 ding: De fun, want het dit is een FreakForum

bouke_
%Europe/Berlin %717 %2008, 18:13
Leuk! :) , Maar het is dus puur voor de fun? Misschien leuk dat de winnende trailer ook echt gebruikt word ofzo. :)

mknol
%Europe/Berlin %855 %2008, 21:32
Nee, ik denk niet dat deze officieel gebruikt gaat worden :) Dat maakt het daarom niet minder leuk lijkt me :D

mknol
%Europe/Berlin %972 %2008, 00:19
Nee, ik denk niet dat deze officieel gebruikt gaat worden :) Dat maakt het daarom niet minder leuk lijkt me :D

Is er al iemand bezig!?

bouke_
%Europe/Berlin %836 %2008, 20:03
Is er al iemand bezig!?

Ik ben nu ook wel benieuwd aangezien het bijna november is... jammer als er niets ingestuurd word.

mknol
%Europe/Berlin %418 %2008, 10:03
Helaas, battle gesloten.

Er heeft niemand gewonnen ;)