Nauzer
%Europe/Berlin %758 %2008, 19:12
Hoi allemaal,
In een applicatie heb ik gebruik gemaakt van de "URLStream" class om een bestand van een server te downloaden naar de ApplicationStorageDirectory van de AIR-app.
Het inladen werkt prima, ik krijg een progress en de complete event wordt getriggered.
Vervolgens gebruik ik de volgende code om het bestand naar mijn HDD te schrijven:
private function completeHandler(event:Event) {
trace("completeHandler: " + event);
var byteLength:uint = urlStream.bytesAvailable;
var bytes:ByteArray = new ByteArray();
urlStream.readBytes(bytes, 0, byteLength);
urlStream.close();
var f:File = new File(File.applicationStorageDirectory.nativePath + File.separator + "videos" + File.separator + datagrid.selectedItem.file );
var fs:FileStream = new FileStream();
fs.open( f, FileMode.WRITE );
fs.writeBytes( bytes, 0, bytes.length);
fs.close();
}
Het bestand wordt correct geschreven, als ik in de map kijk zie ik het bestand met de juiste filesize. Als ik het bestand (.mov) echter met VLC player open dan speelt hij de file niet af. Als ik dezelfde file echter rechtstreeks via de browser download doet hij dat wel...
Waar zou dat aan kunnen liggen?
In een applicatie heb ik gebruik gemaakt van de "URLStream" class om een bestand van een server te downloaden naar de ApplicationStorageDirectory van de AIR-app.
Het inladen werkt prima, ik krijg een progress en de complete event wordt getriggered.
Vervolgens gebruik ik de volgende code om het bestand naar mijn HDD te schrijven:
private function completeHandler(event:Event) {
trace("completeHandler: " + event);
var byteLength:uint = urlStream.bytesAvailable;
var bytes:ByteArray = new ByteArray();
urlStream.readBytes(bytes, 0, byteLength);
urlStream.close();
var f:File = new File(File.applicationStorageDirectory.nativePath + File.separator + "videos" + File.separator + datagrid.selectedItem.file );
var fs:FileStream = new FileStream();
fs.open( f, FileMode.WRITE );
fs.writeBytes( bytes, 0, bytes.length);
fs.close();
}
Het bestand wordt correct geschreven, als ik in de map kijk zie ik het bestand met de juiste filesize. Als ik het bestand (.mov) echter met VLC player open dan speelt hij de file niet af. Als ik dezelfde file echter rechtstreeks via de browser download doet hij dat wel...
Waar zou dat aan kunnen liggen?