PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] [ as ] tags aanbevelen?

theFlashWizard
%Europe/Berlin %994 %2005, 00:52
hey mensjes
nog n voorstel..
is der een manier om de post'ers in te lichten dat ze hun as script tussen de [ as ] tags kunnen neerzetten?
vooral de nieuwe mensen lijken deze functie de laatste tijd te vergeten..
mischien kan het bij de tekst die je bovenaan met posten ziet gezet worden?
of mischien weet iemand nog andere plekken om dit duidelijk neer te kunnen zetten?

want ik heb et nu al zeker 5x in reacties gemeld.. en wordt het eigenlijk een btje zat.. ik denk dat dit slimmer moet kunnen..

Roenes
%Europe/Berlin %997 %2005, 00:56
mischien kan het bij de tekst die je bovenaan met posten ziet gezet worden?Ik denk niet dat dit de juiste plaats is aangezien dit eigenlijk maar invloed heeft op 1 a 2 subfora. Je signature lijkt me wat dat betreft de juiste plaats :)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %007 %2005, 01:11
hmm maar als je int algemeen uitlegt waarom de tags [ as ], [ code ], [ html ], [ php ] en [QUOTE] bestaan geld het voor bijna alle subforums..

en sorry ik vind de signuture niet de plaats om aanbevelingen of uitleg te geven..

Roenes
%Europe/Berlin %012 %2005, 01:17
Maar voor uitleg van dat soort dingen bestaat er een faq. Als je dit soort dingen ook gaat uitleggen in het "post maken scherm" heb je op een gegeven moment geen regels meer nodig. Want er zijn wel meer knoppen waar geen gebruik van wordt gemaakt. Je ziet ook zovaak hele lange links staat terwijl je die zelf kan inkorten. Moet dit dan ook boven het posting vak staan? ;)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %257 %2005, 07:10
Maar er staat nu ook boven dat mensen eerst de help moeten raadplegen.. das ook 1 van de regels.. ;)
en een lange link stoort mij niet.. een script dat ik niet snap omdat het niet n nette uitlijning heb vink veel vervelender.. ik denk ook dat het voor de gebruikers beter is omdat zij sneller een reactie krijgen omdat men het script makkelijker snapt.

Roenes
%Europe/Berlin %487 %2005, 12:41
Je kunt het script eventueel ook ff naar flash copieren als het niet in AS tags staat :p En van flash de auto opmaak gebruiken. Deze kun je ook nog instellen zoals jij de code eruit wil laten zien ;)

Maar wederom: ik ga niet over dit soort beslissingen. Die laat ik aan de technische mensen over :p

Jorim
%Europe/Berlin %747 %2005, 18:56
http://www.flashfocus.nl/forum/newthread.php?do=newthread&f=7

Het is zo wel een lap tekst, maar als ze er een beetje aandacht aan besteden maakt het wel veel dingen duidelijker en hebben de mods minder te doen :)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:54
jeah! thnx jorim :) scheelt mij en vast andere mensen die willen helpen een boel iritatie :)

en ik zie dat je het niet bij animatie en design ziet.. dat heb je handig gedaan :)