PDA

Volledige versie bekijken : Online game ontwikkelen, goede verdiensten!

joeri28
%Europe/Berlin %692 %2008, 17:37
Beste Forumers,

Ik ben op zoek naar iemand, of een team, die het leuk vinden een online game te realiseren. Uiteraard staat hier een prima vergoeding tegenover.

Het idee...
De game is gericht op basisschoolleerlingen van groep 5 t/m groep 8.
De bedoeling is dat iemand een account kan aanmaken, en vervolgens kan kiezen hoe z'n poppetje eruit moet gaan zien. Haar, schoenen, broek en shirt moeten dus elk afzonderlijk gekozen kunnen worden, zodat het een uniek poppetje is.
Vervolgens krijg je een kavel, waar je je eigen huis op kan bouwen. Dit doe je door spullen te kopen zoals muren, verf, vloer, planten, banken, bed, keukenspullen, badkamerspullen enz. Het is de bedoeling dat deze spullen coins kosten, de munteenheid in het spel. 1 coin is bijv. 0,06 EUR waard. Deze coins kan iemand kopen door te bellen of te sms'en.
Nadat hij zijn huis heeft ingericht, moet het mogelijk zijn om vrienden te bezoeken in hun huis. Ook zou het leuk zijn wanneer je de mogelijkheid hebt naar enkele openbare ruimten te gaan, zoals een restaurant, natuurgebied, bibliotheek enz.

De vergoeding...
Ik ben bereid goed te betalen, dus wanneer je denkt dat je zoiets kunt realiseren, ontvang ik graag een offerte van je.

Heb je interesse en denk je bovenstaande dingen te kunnen realiseren?
Neem dan alsjeblieft contact met me op via joeri_ster@live.nl.
Ik hoor graag van je,

Groeten,

Joeri