PDA

Volledige versie bekijken : Bedrijfssite Flavour

ClarkNova
%Europe/Berlin %742 %2008, 18:49
Hi!

voor m'n gamedesign bedrijf Flavour is de site eindelijk een beetje presentabel.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Flavour maakt smakelijke webgames sinds februari 2008! Dit hebben we onder andere gedaan voor ABN Amro en Fortis. Het doel is om zoveel mogelijk spannende en leuke games te bouwen voor bedrijven die zo veel mogelijk exposure willen. We weten hoe we spellen leuk en uitdagend kunnen maken en hoe we bezoekers kunnen motiveren om iets door te sturen. De oprichters Jaïn van Nigtevegt en Tim Numan hebben een opleiding afgerond in respectievelijk game design en interaction design aan de HKU.

De site speelt zich af in een snoeplandschap en de bezoeker heeft als taak om alle gebouwen te bouwen en werknemers te deployen, a la command & conquer, maar dan met een laagje suiker!

http://www.flavour.nl/screenshots/screen1.png

http://www.flavour.nl/screenshots/screen2.png

www.flavour.nl

tijmen_4real
%Europe/Berlin %807 %2008, 20:23
Ik wist in het begin niet dat je rechts een menu had. Dit omdat de rest er zo leuk en speels uit zag dat ik dacht dat je de buttons moest zoeken. Misschien is het voor gebruikers handiger als je de pijl om je menu te openen iets groter maakt ? Nu zit ik wel ff te klooien (1440x900).....

Iets later: heef, kheb het pakketje gevonden. Misschien kan je als je rechts op het menu klikt het landschap hierheen laten tweenen ? Als ik met mijn muis buiten het browservenster ga, blijft het landschap verder bewegen. Hiermee heb je niet echt het idee dat je het onder controle heb achter je eigen pc ;)

Alle projecten, animaties in je website en levendigheid geven me een vrolijke en professionele indruk, erg mooi werk ! :D

Lukaso
%Europe/Berlin %852 %2008, 21:28
was mij meteen duidelijk, en het hoeft ook echt niet te simpel te zijn gezien je doelgroep game geïnteresseerden zijn.

echt een fijne site : )

Hij laad hier erg snel, en dan is het vinden van het pakje geen probleem, maar als je tijdens het laden een andere pagina bekijkt is de kans groot dat het pakje niet meer centraal staat...

Als ik nog iets moest verzinnen om toe te voegen zou ik bij 'mensen' een profiel foto plaatsen.

.Tine.
%Europe/Berlin %892 %2008, 22:25
Heel leuke site! Erg originele voorstelling. Mag van mij meteen de showcase in!

Terror-web
%Europe/Berlin %423 %2008, 11:10
Boeiend van begin tot eind! Showcase waardig, al mag er wel iets meer informatie worden gegeven in de startpost..

Opmerking (zeikmodus gebruiksvriendelijkheid):
Na het kiezen van een onderdeel, is er nog steeds de roze "hover". Dit geeft me het idee dat ik er nog een keer op kan / moet klikken en is verwarrend.
Wat ook voor het kiezen van een onderdeel betreft, is het feit dat er de cursor niet veranderd. Ben een standaard saaie zak, die het gewoon graag duidelijk heeft wanneer er iets te klikken valt. Helemaal in een omgeving waar vanalles te zien is!

ClarkNova
%Europe/Berlin %428 %2008, 11:17
Hee iedereen,

bedankt voor de complimenten :) Ik wacht even alle comments af en dan gaan we maar eens nog een verbeterslag plannen.

Groeten,
Tim

idiommedia
%Europe/Berlin %583 %2008, 15:00
Erg netjes, orgioneel, mooie animaties en profiesoneel aangepakt. Goed werk.

Het enige wat mij opvalt is. Als je te veel kadotjes opent dat de site trager wordt. Misschien een idee als je een kado opent in een andere catogorie de ene weer dicht gaat? Begrijp je wat ik bedoel? Vind het namelijk zonde als zo'n leuke site traag gaat lopen.

Succes!

Flashingback
%Europe/Berlin %922 %2008, 23:08
Showcase?!

Bargok
%Europe/Berlin %959 %2008, 00:01
Showcase? Ik voel me een beetje dom hoor, maar ik kom in FF3 niet verder als een Welkom in het rechtermenu, een een snoepmap waar ik niets aan kan klikken...en dat als fanatiek gamer en programmeur/web designer...

Ik heb vast een beetje hulp nodig :D!

ClarkNova
%Europe/Berlin %474 %2008, 12:23
Showcase? Ik voel me een beetje dom hoor, maar ik kom in FF3 niet verder als een Welkom in het rechtermenu, een een snoepmap waar ik niets aan kan klikken...en dat als fanatiek gamer en programmeur/web designer...

Ik heb vast een beetje hulp nodig :D!

Wat vreemd?
Als je op het intro-cadeautje klikt (en de welkom krijgt) komen er allemaal cadeautjes uit het hoofdgebouw. Hier zou je op moeten kunnen klikken en dan komen daar weer cadeautjes uit, etc. Ik gebruik ook FF3 en bij mij werkt ie prima.

Handig zo'n testcase :)

b-here
%Europe/Berlin %517 %2008, 13:25
erg mooie vormgeving! Vind hem ook prima in gebruik! Alleen mis ik wel wat afwisseling in de grafische elementen! Wellicht wat variatie in de koekjes en bomen?

Bargok
%Europe/Berlin %526 %2008, 13:38
Ahh hier op mijn werk werkt de website wel goed.
Wat enorm leuk gedaan en vormgegeven :).
Hierbij de showcase waardering voor mij!

ClarkNova
%Europe/Berlin %702 %2008, 17:51
ok!
Wat commentaar meegenomen, cadeautjes/gebouwen hebben nu een useHandCursor, er staan wat foto's op en de map gaat niet bewegen als de bezoeker nog niet op een item geklikt heeft!

Lijkt me leuk als ie in de showcase komt, moet ik dan nog wat extra's schrijven ofzo?

Oh, en we hebben www.flavour.nl tegenwoordig !

Gupsel
%Europe/Berlin %593 %2008, 15:14
Ik tref nog wel hier en daar wat spelfoutjes aan, en tref vaak ruimte tussen woorden.
Verder ---> Showcase...

ClarkNova
%Europe/Berlin %661 %2008, 16:52
Hey Gupsel, bedankt voor de comments.
Waar heb je spelfoutjes gevonden?? Da's niet de bedoeling natuurlijk!

Sushi
%Europe/Berlin %687 %2008, 17:29
Zo echt heel mooi, zeker showcase waardig. En voor mij zelf persoonlijk ook weer inspiratie. Wil namelijk ook dezelfde opleiding gaan doen en eige bedrijf starte, en deze stijl vind ik echt SUPERRR!

1 minpuntje, wat iemand in het begin al zei. Het menu rechts viel mij ook niet gelijk op omdat de rest zo mooooi is ^__^
en een pluspunt : Laad lekker snel, en goed kleurgebruik, mooie graphics!

vector monkey
%Europe/Berlin %731 %2008, 18:33
Gefeliciteerd, we hebben je in de showcase gezet!

gr Joris

mknol
%Europe/Berlin %856 %2008, 21:33
Wow ziet er super uit! Gefeliciteerd met de showcase!

sdelrue
%Europe/Berlin %476 %2008, 12:26
heel leuk en mooi gedaan, het enige dat ik beetje jammer vind is dat als je ergens op klikt, je rechts op de tekst focust en daardoor de animatie links een beetje mist... en als je muis buiten de flash gaat, blijft hij soms doorscrollen.. details uiteraard..

voor de rest puik werk!

ClarkNova
%Europe/Berlin %580 %2008, 14:56
Yeah! Showcase! :)

Over de tekst, die stond eerst in het landschap en dat was heel verwarrend en zorgde ervoor dat je niet altijd goed kon navigeren, vandaar zo.

Heeft iemand tips om te listenen of de muis echt van de stage af is? Ik krijg het niet waterdicht.

tampert
%Europe/Berlin %681 %2008, 17:20
leuk om te zien dat oud klasgenoten in de showcase staan op flashfocus, keep on the good work

Tampert = Dirk

bertvanhees
%Europe/Berlin %877 %2008, 22:03
Zeer leuke website,
Je zag duidelijk waar het menu zich bevind.
Enkel zou ik geluidseffectjes gebruiken als je op het menu klikt.
Zoals de mensen die uit de dozen spring een soort sprong geluidje ?

Groetjes
Bert

BDisOKE
%Europe/Berlin %622 %2008, 15:56
Lekker fris, ik bedoel zoet!
Kon alleen niet doorklikken naar de games...?

Web-Tech
%Europe/Berlin %392 %2008, 10:25
erg leuke site inderdaad alleen jammer dat ik niet door kan klikken naar de games.
af en toe alleen moeite met verplaatsen over de site maar dat mag de pret niet drukken
keep on the good work

Asdfnl
%Europe/Berlin %950 %2008, 23:48
GDD FTW;)
gz~! met showcase. Ziet er goed uit!
Succes nog!

_Tim(GDD2)

lmaoDude
%Europe/Berlin %475 %2009, 11:24
Wow, ziet er echt super uit!
Ik vind alleen de interactiviteit wat aan de magere kant (simpel), vooral van een bedrijf dat games maakt had ik meer verwacht.