Volledige versie bekijken : Photoshop test
Christclijsen
%Europe/Berlin %388 %2008, 10:20
Heey,
kben ff bezig geweest met photoshop, gewoon beetje kloten..
kvind m zelf nog niet helemaal af, maar wil toch graag weten wat
jullie drvan vinden!
Grtz Christ
tijmen_4real
%Europe/Berlin %764 %2008, 19:20
Leuke compositie ! De lijnen van de auto mogen wel iets smoother....
En misschien is iets meer invulling/contrast ook wel goed.
RA8IT
%Europe/Berlin %784 %2008, 19:49
• radiaal verloop als achtergrond instellen, met de standaard kleuren
• 2 vrijstaande afbeeldingen van planetrenders.net downloaden
• pentool lijnen teken, brushlijn toevoegen en daarop blending options toepassen
• blending options kopieren-plakken op de tekst en klaar...
Sorry, zo lijkt het. Probeer de afbeeldingen erin te "blenden".
Ze zien er zo opgeplakt uit, zo moet het er (vind ik) niet uitzien. Motion-blur toevoegen, een andere achtergrond, brushe, smudge, belding options veranderen etc etc etc. Probeer meeeer! veeeeel meer :D
Terror-web
%Europe/Berlin %383 %2008, 10:12
Ze zien er zo opgeplakt uit, zo moet het er (vind ik) niet uitzien. Motion-blur toevoegen, een andere achtergrond, brushe, smudge, belding options veranderen etc etc etc. Probeer meeeer! veeeeel meer :DDit idee had ik ook direct, misschien dat je hier wat vindt om de afbeeldingen er uit te laten knallen (of het geheel aantrekkelijker te maken): http://abduzeedo.com/tutorials
Christclijsen
%Europe/Berlin %444 %2008, 11:40
Haha, het is idd radiaal verloop als achtergrond, van 80% naar 100% zwart (cmyk zwart), 2 foto's heb ik zelf vrijstaand gemaakt (de bmx'er is mijn eigen foto, de andere is van internet maar stond op een autoshow), en de blending options zijn niet gekopieerd, maar steeds opnieuw ingesteld omdat anders de tekst helemaal niet wit is..;)
Maar ik was een beetje inspiratieloos, vandaar dat ik hem hier neerzette.. ik zal s ff verder gaan kijken, dit was meer een eerste testje hoe je met die lijnen dingen kan doen, en hoe je die uberhaupt kan maken..:P
maar bedankt, kzal dr nog s mee verder gaan!
Gr Christ
b-here
%Europe/Berlin %584 %2008, 15:02
• radiaal verloop als achtergrond instellen, met de standaard kleuren
• 2 vrijstaande afbeeldingen van planetrenders.net downloaden
• pentool lijnen teken, brushlijn toevoegen en daarop blending options toepassen
• blending options kopieren-plakken op de tekst en klaar...
Ze zien er zo opgeplakt uit, zo moet het er (vind ik) niet uitzien. Motion-blur toevoegen, een andere achtergrond, brushe, smudge, belding options veranderen etc etc etc. Probeer meeeer! veeeeel meer :D
+ 1
meer oefenen
crazyzero
%Europe/Berlin %532 %2008, 13:46
de belichting is verkeerd, je gebruikt bijv. van die vuurlijnen terwijl die banden geen belichting krijgen van et glow die je gebruikt... dat kan nie he :p
je auto heeft ook geen schaduw ofzo ... het lijkt nu of et aan het zweven is...
AKNL
%Europe/Berlin %605 %2008, 15:31
Ga je het ook ergens voor gebruiken?
Christclijsen
%Europe/Berlin %657 %2008, 16:46
hmm daar heb je idd een punt crazyzero.. daar zal ik eens naar gaan kijken, heb het nu even druk met mijn stage maar in het weekend heb ik wel weer tijd:)
@ kdesign, ik was alleen maar ff wat aan het proberen, kwam een site tegen waar een beetje uitgelegd stond hoe dat werkte, heb daar ff snel doorheen gelezen en dacht dat zal ik s in n eigen foto proberen.. maar was niet van plan dit egt ergens voor te gaan gebruiken, meer om de techniek te leren. Maar dingen zoals schaduw ed, zoals crazyzero zei, daar had ik nog niet aan gedacht, en dat was ook de reden dat ik hem hier postte.
Gr christ
object
%Europe/Berlin %371 %2008, 09:55
opletten als je met de pen hebt gedetoureerd - achteraf kan ja soms beter met de blur tool de randen wat zachter zetten - dan ziet het er niet zo uitgeknipt uit...
Sushi
%Europe/Berlin %390 %2008, 10:22
Ik gebruik vaak path daar maak met de pen tool een selectie vervolgens stel ik de feather rad naar 1 tot 3. Die maakt het lekker smooth. het handige aan path maken vink ook dat je acties ongedaan kan maken en het pad ook kan chancen met de convert point tool. Weet niet of je dat wel eens geprobeerd hebt, werk snel en super handig!
Iig vind hem super op de schaduwen en glow na wat hen al zeiden. De lijnen zijn wel lekker strak, werk je gwn met de losse pols? Met tablet zeg maar. Iig mijnn complimenten!
object
%Europe/Berlin %404 %2008, 10:42
Idd Sushi, maar met de blur tool heb je meer controle - sommige delen wil je misschien net wél sherp hebben - maar je hebt gelijk natuurlijk - handig... :)
Sushi
%Europe/Berlin %414 %2008, 10:57
Idd Sushi, maar met de blur tool heb je meer controle - sommige delen wil je misschien net wél sherp hebben - maar je hebt gelijk natuurlijk - handig... :)
hehe ja true true, maar ik kies zelf liever voor de snelle manier, hehe. En als het ECHT moet dan kan ik altijd nog die blur tool gebruiken.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.