PDA

Volledige versie bekijken : Met flash naar een bestand schrijven zonder php

edijkhof
%Europe/Berlin %820 %2008, 20:41
De titel van het topic is duidelijk denk ik.
Ik zou graag, via flash, de inhoud van variabelen in een bestand willen schrijven. En niet via php. De vraag is alleen is dit mogelijk omdat ik daar niets over kan vinden.
Het gaat hier om een serverprogje waarbij er geen gebruik gemaakt kan worden van php en databases, dus vandaar.

Alvast bedankt.

gnur
%Europe/Berlin %363 %2008, 09:42
Dat is in principe niet mogelijk zonder een taal die op de server zelf draait.
Daarvoor heb je iets als PHP of ASP nodig. Of als je zelf een server draait kan je ongeveer elke programmeer taal kiezen die je wilt.

dcm360
%Europe/Berlin %651 %2008, 16:37
Als je variabelen op de pc van de gebruiker wilt opslaan moet je eens kijken naar het sharedObject in de help van Flash. Het heeft zo zn beperkingen, maar je zou er wat mee kunnen proberen.

Succes!

1rv34
%Europe/Berlin %653 %2008, 16:41
Als je variabelen op de pc van de gebruiker wilt opslaan moet je eens kijken naar het sharedObject in de help van Flash. Het heeft zo zn beperkingen, maar je zou er wat mee kunnen proberen.

Succes!
Dat zijn gewoon cookies maken. Die worden opgeslagen op de computer en niet in een bestand op een server geschreven.
Dat wil hij denk ik.
Kijk maar op de bewired pagina maak een cookie bij stap 4.
bewired.nl pagina: maak een cookie (http://www.bewired.nl/actionscript.php?titel=maak%20een%20cookie)