PDA

Volledige versie bekijken : Link in flash naar iframe werkt niet

wjd
%Europe/Berlin %971 %2008, 00:18
Ik ben bezig met een site en gebruik daarop een flash menu in combinatie met een iframe op een html pagina die is opgebouwd in div's.

Het lukt me niet om de flash link in het iframe te openen.

Hier de code:

<div id="home">

<iframe name="main" border="0" frameborder="0" width="580" height="370" src="main.html" allowtransparency="">
</iframe>

</div>

on (release) {
getURL("licht.html", "main");
}

Bij een andere site die ik gemaakt heb werkte het wel alleen heb ik toen niet met div's gewerkt. Ligt het misschien daaraan?

Jan
%Europe/Berlin %027 %2008, 01:39
Zou gewoon moeten werken zoals het daar staat.
Test het eens online. (dus alles op de server zetten)
Groeten,
http://users.telenet.be/jansurf/cwo.png Jan

lilx
%Europe/Berlin %537 %2008, 13:54
hallo wjd,

voor zover ik weet heeft flash nooit gewerkt met iframes, daar zijn heel veel klachten over gemaakt. op de forums van adobe. maar kennelijk hebben ze er nooit iets aan gedaan. want ik zie dat jij cs3 gebruikt. misschien zou het daar veranderd zijn maar met flash 8 heeft het nooit gedaan.

en dat is wel een nadeel als je een site met flash maakt je kan geen iframes gebruiken

groeten,
lilx

dcm360
%Europe/Berlin %541 %2008, 14:00
Sory lilx, maar ik heb toch al succesvol met flash en iframes gewerkt. Je moet het alleen vanaf een webserver testen en niet lokaal vanaf je schijf (lokale server werkt natuurlijk wel). Mijn ervaringen zijn met Flash MX, MX2004 en 8, dus het lijkt me sterk dat CS3 er ineens een puinhoop van zou maken.