PDA

Volledige versie bekijken : Team Insaniac Clan Site

CrashDummy
%Europe/Berlin %797 %2008, 20:08
Hallo iedereen,

Ik ben al enige tijd 'klaar' met deze site, en ben er toch wel redelijk trots op, daarom vroeg ik mij af wat de gemiddelde flasher van het design en de animaties en dergelijke vindt ;). Er is helaas nog 1 groot probleem: De site is niet geoptimaliseerd voor de resolutie 1024x768 en kleinere resoluties. Ik heb hem gemaakt op 1280x1024, en ben vergeten in te plannen om het te fixen voor andere resoluties. Het forum 'inlog systeem' is ook een beetje simpel, maar het doet grotendeels wat het moet doen.

Ik heb de hele site zelf gemaakt, ook de animaties. De site werkt op Flash(duh!), PHP/XML en MySQL.

De clan Team Insaniac is een nederlandse(niet helemaal) CSS Clan, van een kennis van me. Op het moment is de clan volgens mij een beetje dood, maar dat maakt voor de site natuurlijk niks uit :P.

Laat me aub weten wat jullie ervan vinden! Oja en natuurlijk de link:
http://www.team-insaniac.nl/

Met vriendelijke groet,
Kevin

tijmen_4real
%Europe/Berlin %853 %2008, 21:29
Ik vind al die gloed rondom de buttons niet zo mooi overkomen, zelfs een beetje girly ;). Denk dat het mooier is zonder... Het animated logo (met effects bij pagina-keuze) vind ik wel leuk in mekaar gezet, gaaf !

bouke_
%Europe/Berlin %415 %2008, 10:58
Wat Tijmen inderdaad al zei de glow is niet erg mooi, Ook vind ik dat de site er onoverzichtelijker door word. Wat ik persoonlijk ook jammer vind is de reclame aan beide kanten. Je kan misschien beter de reclame 1 keer onder aan de pagina plaatsen. Wat inderdaad wel erg mooi en origineel gedaan is het logo.

vector monkey
%Europe/Berlin %444 %2008, 11:40
Gave animatie van de kogels!
Cool ontwerp ook. Jammer dat het niet op 1024 past.
En de glow bij tekst vind ik ook niet zo goed. beter weg halen.

succes!