PDA

Volledige versie bekijken : Kevin Lynch vertelt over Flash Platform, Flashplayer 8.5, Actionscript 3 en meer...

BDisOKE
%Europe/Berlin %986 %2005, 00:40
Kevin Lynch vertelt tijdens de Web 2.0 Conferende in San Francisco over het Flash Platform, Flashplayer 8.5, Actionscript 3, Flex Builder 2.0, Flex Framework 2.0 en Flex Enterprise services.
De video hiervan staat nu op de weblog van Mike Chambers.

Meer info:

Bekijk de video! (http://weblogs.macromedia.com/mesh/archives/2005/10/video_of_kevin.cfm)

Roenes
%Europe/Berlin %637 %2005, 16:18
Kan erg interessant zijn. Van de week eens rustig op mijn gemak bekijken :)

bubfather
%Europe/Berlin %730 %2005, 18:31
Ben benieuwd hoe vaak Kevin Lynch de code geoefend heeft om de die imagebrowser aplicatie in een keer werkend te krijgen...(Flash is your friend, except on important presentations hehe). Maar het filmpje heeft gewerkt,want ik ga me eens meer verdiepen in Flex Builder.

Dauntless
%Europe/Berlin %800 %2005, 20:12
Ben het filmpje aan't downloaden... Ziet er al belovend uit :).

TheDutch
%Europe/Berlin %858 %2005, 21:35
Ben benieuwd hoe vaak Kevin Lynch de code geoefend heeft om de die imagebrowser aplicatie in een keer werkend te krijgen...
Dat heet de taal gewoon goed kunnen beheersen :P.
Geintje natuurlijk! Maar met Flex is dit inderdaad in een floep en een scheet gemaakt :).

Flashingback
%Europe/Berlin %907 %2005, 22:46
Ziet er zeer handig uit zoals ik het nu zie kan iedereen gewoon ff een imageviewer in elkaar knutsellen in een mum van tijd. Is dit dan zoveel beter voor developers die hun brood willen verdienen?

TheDutch
%Europe/Berlin %944 %2005, 23:39
Vergeet niet dat dit Flex was en niet Flash. Met Flex kan je uiteindelijk lang niet zoveel als met Flash, het is namelijk een stuk minder flexibel. Verder is Flex bedoeld voor een hele andere markt dan waar Flash voor bedoeld is :).

Pointer
%Europe/Berlin %702 %2005, 17:51
Ziet er stoer uit ja.