PDA

Volledige versie bekijken : zwartopwit.com

wout
%Europe/Berlin %769 %2005, 19:27
Zwartopwit is een online shop voor bestellen van drukwerk. De site is hier te bekjiken:

www.zwartopwit.com (http://www.zwartopwit.com)

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Als er nog foutjes opduiken hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Deze site is gekoppeld aan een FileMaker Pro database, en draait op een Xserve in de drukkerij.
Op die manier is hij gekoppeld aan het interne facturatie en planning systeem.

Niek_M
%Europe/Berlin %794 %2005, 20:03
Ziet er allemaal wel cool uit.
Maar erg onoverzichtelijk en misschien zijn de animaties wel iets te snel voor de usabillity.

Ook zijn de letters soms een beetje lastig te lezen.

PredatorNL
%Europe/Berlin %442 %2005, 11:37
Ik vind hem zeer strak en origineel. Maar hij kan denk ik wel heel gauw een beetje saai worden. Mss kun je een enorm geblurde achtergrond erbij zetten waardoor je het zwarte geheel wat breekt. Maar misschien val je dan weer van het "zwartopwit" idee af.

Tevens zie ik vaker website die zich over de hele pagina uitsmeren maar de content netjes op hun eigen maat houden. Sommige maken bijv. een achtergrond die altijd het scherm vult en dan laten ze rechtonder bijv. hun logo staan.
Hoe doe je dit? Kun je dit uitleggen? wesleyvogels[ed]gmail.com

SaphuA
%Europe/Berlin %447 %2005, 11:44
Hey Wout,
Nette site, ziet er goed uit..

Heb een bug gevonden, als je een tekst item open hebt staan en de window horizontaal scaled, verplaatst het menu zich automatisch naar rechts. Geen probleem, maar als je nu de window weer horizontaal vergroot, blijft het menu staan, waardoor het door de tekst item verschijnd.

~Sph