LenTheMan
%Europe/Berlin %350 %2008, 09:24
Goedendag,
Alweer ben ik lekker aan het spelen met mijn microcontrollertje waar ik Flashapplicaties op draai mbv een TCP/IP stack, maargoed dat even terzijde. Ik zit met een probleem, een lastig probleem:
Ik heb een button gemaakt die data moet versturen naar de server, dit gaat via:
function actie(event:MouseEvent):void
{
var variables:URLVariables = new URLVariables();
variables.led1 = "1";
var request:URLRequest = new URLRequest("test.html");
request.method = URLRequestMethod.GET;
request.data = variables;
sendToURL(request);
}
Het vervelende is, dat hij dit maar 1 keer doet. Na de eerste keer moet ik het tijdelijke internet bestand "test.html?led1=1" opruimen, en dan doet hij het weer 1 keer.
Heeft iemand hier ervaring mee? of beter gezegd: heeft iemand hier een oplossing voor?
Het liefst zonder iets in de internetinstellingen te veranderen, maar iets handigs in actionscript.
alvast bedankt
Alweer ben ik lekker aan het spelen met mijn microcontrollertje waar ik Flashapplicaties op draai mbv een TCP/IP stack, maargoed dat even terzijde. Ik zit met een probleem, een lastig probleem:
Ik heb een button gemaakt die data moet versturen naar de server, dit gaat via:
function actie(event:MouseEvent):void
{
var variables:URLVariables = new URLVariables();
variables.led1 = "1";
var request:URLRequest = new URLRequest("test.html");
request.method = URLRequestMethod.GET;
request.data = variables;
sendToURL(request);
}
Het vervelende is, dat hij dit maar 1 keer doet. Na de eerste keer moet ik het tijdelijke internet bestand "test.html?led1=1" opruimen, en dan doet hij het weer 1 keer.
Heeft iemand hier ervaring mee? of beter gezegd: heeft iemand hier een oplossing voor?
Het liefst zonder iets in de internetinstellingen te veranderen, maar iets handigs in actionscript.
alvast bedankt