Volledige versie bekijken : test g-shot
jkostons
%Europe/Berlin %214 %2005, 06:08
Hallo allemaal, hier is de rauwe versie van een site voor een nieuw drankje. Er moeten nog wat dingen bij zoals foto's en nog wat filmpjes, maar alvast deze versie. Commentaar aub :) !
klik (http://www.geocities.com/klokjoe)
giel12
%Europe/Berlin %350 %2005, 09:25
Mooie site!! Niets verder op aan te merken (in de negatieve zin weliswaar ;)).
Mitch
%Europe/Berlin %358 %2005, 09:36
He JK,
Ik vind hem niet zo strak overkomen.
De foto is niet echt scherp die op de home page staat.
Die witte strook hoeft ook niet om dat roze content.
Buttons mag ook wel wat meer doen en combinatie roze grijs vind ik niet passen.
Achtergrond (die zee is ook erg dof).
Misschien leuk om een rustig pattern erop te zetten.
Succes.
worldwidewiebe
%Europe/Berlin %418 %2005, 11:02
ik vind hem ook niet mooi hij is klein en je moet meer van het merk erin verwerken of het drankje
jkostons
%Europe/Berlin %752 %2005, 19:03
Ik heb ook alleen het zaakje in flash gezet. Het ontwerp was aangeleverd, tot en met de lettertypen toe, dus dat aanpassen wordt moeilijk.
Is de 2e keer dat ik andermans ontwerp omzet in flash, maar ben er toch niet zo over te spreken. Vind het niet relaxed werken.
Iig had ik er al zo lang naar gekeken bij het maken ervan (je kent dat wel) dat ik hem zo moe was dat ik ff feedback wilde van wat "frisse" blikken.
Thnx!
flashmaster2005
%Europe/Berlin %540 %2005, 13:57
mwah, ik zou het zelf heel anders doen. Maar op zich wel geinig gedaan
behived
%Europe/Berlin %573 %2005, 14:45
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.
jammer...
Tenshu
%Europe/Berlin %577 %2005, 14:51
Ik zou als ik jou was niet op geocity's gaan hosten. Zoals je ziet ben je over je datalimiet heen!!
masterdesign
%Europe/Berlin %674 %2005, 17:11
data limiet overschreden.
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %473 %2005, 12:21
ik vind het logo ook niet mooi ... maar jah, dat ligt niet bij jouw, maar bij je opdracht gever ;)
digitalnrg
%Europe/Berlin %477 %2005, 12:27
waarom link je niet gewoon naar www.g-shots.nl ? Vind hem er wel oké uit zien, alleen dat logo is niet bijzonder/praktisch/beeldend...
een BACK knopje als je op -18 hebt geklikt is ook wel handig ;) voor mensen die zich nog wel eens vergissen in hun leeftijd P)
DocM
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:51
www.g-shots.nl staatie beter op.
Ik vind hem wel netjes. Je moet alleen ff het contactformulier nog aanpassen. Men kan zo op de verzendknop drukken en hij wordt verzonden. Is wel handig denk ik dat je alles wat persé ingevult moet worden checkt.
Doc
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.