PDA

Volledige versie bekijken : Foutmelding tijdens het opslaan

khalidelmeknesi
%Europe/Berlin %087 %2005, 03:06
Ik heb een bestaande fla-bestandje gehad van een vriend om te verwerken. Als ik m wil opslaan krijg ik het de volgende melding:

This file wil be converted from a Flash MX or older format to flash to Flash MX 2004 format. You will not be able to open it in a privious version of flash.

To save this file in an older format, choose the 'Save As...' command

Ik kan dan kiezen uit save of cancel.

Waar slaat dit op. Als ik op save klik dan slaat ie m wel op, maar als ik dan de volgende keer dat bestande open dan zit die vol fouten en is alles inneens door elkaar!!!Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het kan oplossen??Alvast bedankt voor jullie hulp op deze forum....

Shivan
%Europe/Berlin %127 %2005, 04:03
Lijkt mij duidelijk, het bestand is gemaakt met Flash MX, jij gebruikt Flash MX 2004. Als je het zou opslaan als Flash MX 2004 kun je de file niet meer openen in Flash MX, vandaar deze waarschuwing. Als je het nog wel in Flash MX zou willen openen zul je de file moeten opslaan als Flash MX file en dit kan door 'Save As...' te gebruiken.

Laiverd
%Europe/Berlin %505 %2005, 13:07
... dan zit die vol fouten en is alles inneens door elkaar!!! ... Dit lijkt me het interessante stuk; leg maar uit.

John