PDA

Volledige versie bekijken : illustrator --> flash probleem

Tomberland
%Europe/Berlin %627 %2005, 16:03
Vraagje, het is een niet al te groot probleem maar meerdere manieren lijken niet te werken.
Het probleem is namelijk het volgende, ik teken zelf nooit met flash maar met illustrator. Dit keer ook gedaan, illustrator ook met een gradiënt gewerkt. Maar wanneer ik hem (een header) export naar .swf en hem vervolgens importeer in flash, krijgt het deel waar een gradient in stond een andere soort gradiënt, dus niet op de manier zoals hij hoort zijn zoals hij in illustrator staat. De manier zoals het niet moet (selecteer het gehele object in illustrator en plak het in flash) werkt wel maar krijg een lelijke witte vorm op de achtergrond van de header zeg maar.

Weet iemand dus hoe je een object (met gradient) geheel hetzelfde als in illustrator importeert in flash, zonder dat flash er een eigen gradient aan toevoegd?

Bedankt!

Mitch
%Europe/Berlin %646 %2005, 16:30
He Tomberland,

Ik ken je probleem. Flash acepteert geen gradients, masks en transparantie... Erg vervelend! Maar helaas.

Ik probeer het zo te doen dat ik in flash de gradients ect toevoeg. In flash bestaan er ook trukjes zodat je een soort mesh effect krijgt. Wees gewoon creatief...

Tomberland
%Europe/Berlin %648 %2005, 16:34
He Tomberland,

Ik ken je probleem. Flash acepteert geen gradients, masks en transparantie... Erg vervelend! Maar helaas.

Ik probeer het zo te doen dat ik in flash de gradients ect toevoeg. In flash bestaan er ook trukjes zodat je een soort mesh effect krijgt. Wees gewoon creatief...
Bedankt, geeft niks, ga ik gewoon maar van alles proberen. Moet toch wel een weg zijn om het wel te lukken. Bij deze nogmaals bedankt