Volledige versie bekijken : [ Afgewezen ] [edit] tags
Fatty Owl
%Europe/Berlin %608 %2005, 15:36
suggestie= [edit] tags :D [:o)] :D
Jorim
%Europe/Berlin %643 %2005, 16:27
Leg uit!
vectorboy
%Europe/Berlin %662 %2005, 16:54
Ik denk dat ie bedoelt om een knopje te maken die:
... in je bericht zet
Lijkt me een beetje zinloos aangezien ik bijvoorbeeld niet altijd wil laten zien dat ik iets edit of //edit typ.
Fatty Owl
%Europe/Berlin %878 %2005, 22:05
dat bedoel ik :D
Jorim
%Europe/Berlin %881 %2005, 22:09
Je typt zelf maar ff edit:, het is echt compleet onzinnig om daar een knopje voor te maken...
theFlashWizard
%Europe/Berlin %943 %2005, 23:38
ik zou dit toch in heroverweging nemen..
als het bijv in gebouwd kan worden dat de text binnen de [edit] tags iets meer naar rechts komt te staan valt het beter op dat het geedit is.. en dan hoeft men niet meer nog een post te schrijven eronder..
heel mischien kan je het door het gebruik van een andere kleur ook afscheiden..
dus dan wordt een knopje wel handig omdat de edit een functie krijgt..
Roenes
%Europe/Berlin %999 %2005, 00:58
Waarom niet gewoon zelf ff die tag neer zetten of gewoon
//Edit
Dit stukje is geedit.
Ik vind het een beetje overbodig om een knopje voor het editen van tekst te maken :)
theFlashWizard
%Europe/Berlin %000 %2005, 01:00
het doel is het scheiden van de edit van de rest van de post..
en die functionaliteit bestaat nog niet..
en als het zo'n doel heeft kun je er weer n knopje voor maken ook.
Roenes
%Europe/Berlin %002 %2005, 01:02
Je wilt lang niet altijd dat edit's van post zichtbaar zijn. En als je zelf iets van edit neer zet is dat duidelijk genoeg. Ik denk dat het de moeite niet loont om daar speciaal een knop voor te maken. Dan gaan we wel heel erg richting de luie kant en kun je overal een knopje voor maken. :)
theFlashWizard
%Europe/Berlin %004 %2005, 01:06
huh.. het is dan ook alleen zichtbaar wanneer je die tags eromheen zet..
maar ik vind een gescheiden vak zoals bij quotes en as gebieden netter dan iets tussen 2 nog zichtbare [edit] tags..
en ik wil dus ook alleen maar n knopje als de [edit] tags iets veroorzaken.. een functionaliteit hebben..
Roenes
%Europe/Berlin %013 %2005, 01:19
Tjah, ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin. Maar ik ben niet degene die hier uiteindelijk over gaat ;)
Dus ik laat het nu even voor wat het is, mag Jorim of Narie het even overnemen :p
Jordy
%Europe/Berlin %318 %2005, 08:38
doe dan [offtopic] tags :) dat de tekst in die tags de kleinste lettergrote krijgt en lichtgrijs wordt, zodat het niet heel erg opvalt :).
Dit gebruiken ze ook op het forum van tweakers.net http://gathering.tweakers.net
Fatty Owl
%Europe/Berlin %755 %2005, 19:07
doe dan [offtopic] tags :) dat de tekst in die tags de kleinste lettergrote krijgt en lichtgrijs wordt, zodat het niet heel erg opvalt :).
Dit gebruiken ze ook op het forum van tweakers.net http://gathering.tweakers.net
he ja leuk [:o)] [:o)]
Cowerd
%Europe/Berlin %763 %2005, 19:20
hmmm.. dat [edit] vind ik niet zo'n goed idee, maar er automatisch onderzetten van:
edited by: Cowerd. On 19:18:34.
Dat [offtopic] is wel cool!:D
Jorim
%Europe/Berlin %831 %2005, 20:57
hmmm.. dat [edit] vind ik niet zo'n goed idee, maar er automatisch onderzetten van:
edited by: Cowerd. On 19:18:34.
Gebeurt al, maar je hebt iets van 10 minuten nadat je je post geplaatst hebt om hem zonder opmerking aan te passen!
Cowerd
%Europe/Berlin %835 %2005, 21:03
Dat is wel goed gemaakt:)
Pimm
%Europe/Berlin %850 %2005, 21:24
Dit is inderdaad een goed idee, dat [edit] heeft inderdaad weinig zin.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.