Volledige versie bekijken : wéér een nieuw vector plaatje
Shaped
%Europe/Berlin %595 %2005, 15:17
daar ben ik dan weer met mijn nieuwste vector plaatje, deze keer heb ik gekozen om een mooie babe te maken en zoveel mogelijk van mitch zijn style af te wijken.
Het resultaat:
http://www.filedump.nl/files/meisje.jpg (http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=meisje.jpg)
ik sta open voor tips
( ja ik weet het, de URL die onder het plaatje staat werkt nóg niet)
Mitch
%Europe/Berlin %600 %2005, 15:24
Ziet er goed uit. Vooral het haar.
Ziet er alleen uit alsof het overgetrokken is. Dit komt vooral door de schaduw, probeer sommige dingen wat meer van elkaar af te laten stoten. Zoals de vingers die lijken aan elkaar geplakt. De line eromheen mag ook wat meer variatie in.
deresen
%Europe/Berlin %607 %2005, 15:35
HEY, JE KAN GEENEENS DE BIKINI WEGHALEN,
flauw hoor :(
maar het ziet er tof uit.
Misschien alleen haar broek zeg maar iets groter. Haar handen kloppen ook niet, haar middelvingers zitten op de plek van haar ringvinger, die moeten dus omgekeerd.
Voor de rest vind ik em mooi ;)
Niek_M
%Europe/Berlin %613 %2005, 15:43
zier er goed uit, ben ook benieuwd hoe het plaatje eruit ziet als je hem zonder outline
zou maken :)
Neuro
%Europe/Berlin %618 %2005, 15:50
ziet er echt goed uit, maar waneer je niet realistish werkt (zoals de ogen) mag je de verhoudingen van de rest van de tekenig ook wat wijzigen (groter hoofd, bredere heupen,meer haar enz..) :)
Shaped
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:52
speciaal voor Niek:
http://www.filedump.nl/files/meisje_2.jpg (http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=meisje_2.jpg)
BDisOKE
%Europe/Berlin %631 %2005, 16:10
leuk!
Alleen de verhoudingen zijn nog een beetje gek.
Hooft zit een beetje laag, schouders zijn best breed en haar middel/rokje is wat gek.
Maarja (net als in het echt...) zijn vrouwen vaak lastig. :D
Practice makes perfect, blijven oefenen!
Roenes
%Europe/Berlin %972 %2005, 00:21
Geinspireerd door Dead or Alive beach voleyball? Want daar deed ze me meteen aan denken. Dat gezicht met die haren. Helemaal die stijl volgens mij :)
De tekening kan idd hier en daar worden aangepast, maar ik vind em er wel leuk uitzien :)
mech7
%Europe/Berlin %988 %2005, 00:43
hoofd ziet er vet uit alleen die armen en oksels zijn een beetje vreemd.
Ik zie net ook dat zeg maar de spieren van onder de oksel naar beneden ontzettend groot zijn waardoor het een beetje een bodybuilder lijkt.
Finesky
%Europe/Berlin %007 %2005, 01:10
Ziet er lekker uit hoor:)!
Waarmee heb je haar gemaakt?
Ea.Z
%Europe/Berlin %018 %2005, 01:26
...
Voor de rest vind ik em mooi ;)
"Haar" Deresen... "Haar" ;)
Hooft zit een beetje laag,
hoofD, BD... Met een D :p
ik vind HAAR dus ook wel mooi... Ik vind zelfs de no-outline iets beter... Verder geef ik neuro gelijk betreffende dat onrealisme.. Kan best kool uitvallen.. Doet mij dan weer denken aan Final Fantasy... Laat hier meer van zien... Ik bedoel.. Zo'n soort tekeningen.. je begrijpt wel.. ja? nee...?? ah.. crap... tis te laat om hier iets degelijk te posten.. :p
digitalnrg
%Europe/Berlin %472 %2005, 12:20
mooi man !
Kruis mag iets lager denk ik
Mitch
%Europe/Berlin %477 %2005, 12:27
Ziet er een stuk beter uit zonder outline.
Past ook wat meer bij de tekening zelf.
Niek_M
%Europe/Berlin %522 %2005, 13:32
Vindt de gene zonder outline mooier :)
Harmke
%Europe/Berlin %521 %2005, 13:30
voor het vrouwelijke figuur (de verhoudingen enzo) mag je het vrouwelijk lichaam wel wat beter gaan bestuderen :) want haar schouders zijn te breed voor haar heupen en de borsten zien eruit alsof ze ze heeft laten vergroten ;)
one5
%Europe/Berlin %553 %2005, 14:16
ik vindet eigenlijk maar nix. Ten eerste ge hebt dat gemaakt maar wat voor nut heeft het, voor wat ga je het gebruiken wat kunde dermee doen kzie het echt ni zenne. Voor mij is da gewoon een gemutteerde vrouw ofzo. Ten tweede vind ik het ook ni goe gedaan die verhoudingen kloppen totaal niet, en in illustrator kunde volgens mij echt wel leukere dingen maken dan dit.
Hiermee gade volgens mij echt nix bereiken ofzo das mijn gedacht ervan nah vaar ende wel :D
Mitch
%Europe/Berlin %559 %2005, 14:25
ik vindet eigenlijk maar nix. Ten eerste ge hebt dat gemaakt maar wat voor nut heeft het, voor wat ga je het gebruiken wat kunde dermee doen kzie het echt ni zenne. Voor mij is da gewoon een gemutteerde vrouw ofzo. Ten tweede vind ik het ook ni goe gedaan die verhoudingen kloppen totaal niet, en in illustrator kunde volgens mij echt wel leukere dingen maken dan dit.
Hiermee gade volgens mij echt nix bereiken ofzo das mijn gedacht ervan nah vaar ende wel :D
Hij is er nog niet echt lang mee bezig, daarnaast is het niet te onderschatten om vrouwen te maken in illustrator of in flash met vector shapes. Omdat een vrouw veel rondingen heeft in haar lichaam, dit zorgt wel eens voor problemen. Daarnaast is het toch goed om zo maar te oefenen, het hoeft toch niet allemaal een doel te hebben. Ik heb ook zoveel dingen gemaakt waarmee ik niks doe.
Tenshu
%Europe/Berlin %562 %2005, 14:29
Ziet er wel goed uit, maar zoals de anderen de verhouding klopt niet. Maak die rechterschouder iets kleiner. Meschien moet je de bikini iets hoger doen. en het broekje klopt niet zo. Probeer die is hoger te zetten.
Voor de rest ziet het er goed uit. Ga zo dooor ;)
FantasTies
%Europe/Berlin %705 %2005, 17:56
Ben met alles eens behalve de post van one 5 :P , zonder outline is beter! verder mooie tekening! maar ik zou hem als ik jou was de vormen beetje aanpassen want ze is beetje scheef gebouwd laten we maar zeggen :P maar goed gedaan hoor!
Ga zo door!
Flashingback
%Europe/Berlin %734 %2005, 18:37
Eigenlijk heef je post ook niet veel nut. Het is beter dat je is uitlegt wat er juist slecht aan is hier heeft hij natuurlijk niks aan.
Maar goed nu ff mijn eigen mening. Om nog maar net bezig te zijn met illustrator vind ik em vrij goed ik denk ook dat je het pentooltje al goed kan gebruiken maar ik zou ff opnieuw de borsten shetsen want zoals gezegt klopt dat niet echt. de nek zou ook ietsje langer mogen dat toont tenslotte ook wat elleganter. Wat me ook op valt is dat onder de oksol er precies zo een knik zit warrdoor ze echt blokkig uitvalt en een beetje mannelijk word.
josko
%Europe/Berlin %814 %2005, 20:33
het broekje kan echt wat groter, zoals ie nu zit zou er op zijn minst haar bovenuit meoten komen:P
en doe eens een leuke muisover?:P
one5
%Europe/Berlin %823 %2005, 20:45
Eigenlijk heef je post ook niet veel nut. Het is beter dat je is uitlegt wat er juist slecht aan is hier heeft hij natuurlijk niks aan.
Maar goed nu ff mijn eigen mening. Om nog maar net bezig te zijn met illustrator vind ik em vrij goed ik denk ook dat je het pentooltje al goed kan gebruiken maar ik zou ff opnieuw de borsten shetsen want zoals gezegt klopt dat niet echt. de nek zou ook ietsje langer mogen dat toont tenslotte ook wat elleganter. Wat me ook op valt is dat onder de oksol er precies zo een knik zit warrdoor ze echt blokkig uitvalt en een beetje mannelijk word.
Ik heb toch gezegd wat ik er slecht aan vindt tis gewoon onbruikbaar. Hier zit geen creativiteit in dat stoort mij zo hard, dit is gewoon een beeld of illustratie die hij gedetoureerd heeft. Dan kunde even goed gaan tracen, oke kweet dat hij het doet om te leren omgaan met de pentool. Maar als ge echt wilt dat ik op dit werk deftige commentaar geef over wat er niet juist aan is:
ewel de navel ziet nooit zwart ..
schaduw is totaal misplaatst
manga is verschrikkelijk out en lelijk
borsten die lijken op meloenen
haar oor staat volledig verkeert
haar handen zijn percies scheppen...
en tis percies of ze heeft een moustasch
kbedoel gans het lichaam klopt niet maja das manga zeker :)
Btw: tis oksel en niet oksol
ik kan mischien grof overkomen maar tis mijn mening en daar blijf ik bij.
Flashingback
%Europe/Berlin %851 %2005, 21:25
Een eigen mening hebben heb ik geen probleem mee, heb je alle recht toe. Grof: wel ja ik kan wel tegen een stootje :D. Ik ben eigenlijk ook wel tevreden dat je nu echt zegt wat er nu allemaal niet klopt volgens jou ik denk dat hij daar meer aan heeft dan het trekt op nix. Maar goed we zijn hier een beetje oftopic aan het gaan als je nog verder wil discusieren stuur je maar een PM.
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %739 %2005, 18:44
Ik heb toch gezegd wat ik er slecht aan vindt tis gewoon onbruikbaar. Hier zit geen creativiteit in dat stoort mij zo hard, dit is gewoon een beeld of illustratie die hij gedetoureerd heeft. Dan kunde even goed gaan tracen, oke kweet dat hij het doet om te leren omgaan met de pentool. Maar als ge echt wilt dat ik op dit werk deftige commentaar geef over wat er niet juist aan is:
ewel de navel ziet nooit zwart ..
schaduw is totaal misplaatst
manga is verschrikkelijk out en lelijk
borsten die lijken op meloenen
haar oor staat volledig verkeert
haar handen zijn percies scheppen...
en tis percies of ze heeft een moustasch
kbedoel gans het lichaam klopt niet maja das manga zeker :)
Btw: tis oksel en niet oksol
ik kan mischien grof overkomen maar tis mijn mening en daar blijf ik bij.
ik vind je aardig arrogant overkomen, maar ach tis jouw mening.. ik ben van mening dat je deze vector tekening ABSOLUUT geen bagger kan noemen voor iemand z'n 4e vector illustratie :S en deze tekening heeft veel nut.. het leren van illustraties maken,
+ iets voor in je showcase.. en mischien wel voor een later project
laterz Remon
Shaped
%Europe/Berlin %742 %2005, 18:49
wel wel One 5, volgens mij is zo'n beetje iedereen het met je oneens.
het is mijn 4e vector tekening en commentaar geven ok.. das juist goed. Maar wat jij allemaal voor argumenten vezind om mijn tekening af te kraken slaan helemaal negeres op. Nee, niet alle verhoudingen kloppen maar ik ben dan ook pas een kleine anderhalve week bezig met dit, en ik doe het niet in illustartor of whatever gewoon in flash.
Dus laat me lekker me gang gaan en ga maar op wat anders posen want als je zo gaat reageren op iemand die eens wat nieuws uitprobeerd, jah ....
de rest dank jullie voor jullie opmerkingen en support !
P.S. ben jij nou mensen aan het taalkundig aan het verbeteren :S
one5
%Europe/Berlin %788 %2005, 19:55
haha kerel wa maakt het mij nu uit of iemand mijn mening nu deelt of niet. Je zet je tekening hier dus moet je toch tegen wat kritiek kunnen of niet soms? En dus je wilt zeggen dat je tekening perfect is? Ik weet het niet maar ik kraak je tekening niet af, ik vind het maar niets omwille dat het manga is (en dus niets nieuws wat jij hier komt beweren. Manga is al zo oud als de straat en bovendien ga jij mij niet vertellen dat je dit uit je hoofd getekend hebt of verzonnen tis gewoon overgenomen)bovendien zijn mijn zogenaamde argumenten niet onjuist en zijn er anderen die net hetzelfde zeiden. ik laat u veder u gang gaan en excuseer posen is dat een nederlands woord? Als ik iets tof, origineel, leuk, interessant, boeiend... zie dan zal ik dat met alle plezier ook zeggen, maar nu ben ik percies ne groven omdat ik geen goeie commentaar geef maar simpelweg mijn mening en dit is de laatste keer dat ik mijn standpunt verdedig. :D
P.S. ben jij nou mensen aan het taalkundig aan het verbeteren
P.S: moet het niet zijn: ben jij nu taalkundig mensen aan het verbeteren
Mitch
%Europe/Berlin %799 %2005, 20:11
Laten we het nou gewoon over de tekening hebben en elkaars meningen respecteren, we willen niet dat het een flame war wordt. Houd het ontopic.
Down
%Europe/Berlin %808 %2005, 20:24
Euh.. als je slim bent vraag je of nú die domeinnaam aan of je haalt m even onder je plaatje weg.. voordat iemand anders 'm jat! Tis maar een suggestie ;)
Shaped
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:34
mr one 5, ten eerste je ik ben dislectisch maar al ga je mensen beoordel op hun taal moet je zelf ook goed schrijven, wat je nu ook doet ;)
ten tweede waar zeg ik dan dat dat mijn tekening perfect is ? en waarom mag je niet iets oud maken .. :S de meeste sites ( dus ook joue en mijne ) zijn niet verfissend of helemaal nieuw, waarom zou je het dan mogen maken ? en ik heb het meisje verzonne NIEt de teken style.
maar laten we hier maar over ophouden want het gaat HELEMAAL nergens meer over.
en down .. nog 2 nachtjes w8ten :P
CrashDummy
%Europe/Berlin %808 %2005, 20:24
Even een dom vraagje tussendoor:
Waarmee maak je zon tekening nou? Is er een tutorial voor dit soort kunst?
Mooi plaatje trouwens! ;)
Niek_M
%Europe/Berlin %904 %2005, 22:41
Mensen mensen,
Hoezo moet alles wat je maakt een doel hebben?!
Kennen we tegenwoordig het woord hobby niet meer?
En ik vindt hem cool gemaakt! :)
Het klopt allemaal nog niet helemaal maar.. who care's...
Het is pas je 4de illustratie
trashpuppy
%Europe/Berlin %917 %2005, 23:00
jammer dat het nogsteeds lijkt alsof je een plaatje overtrekt.
je zou het plaatje mss eerst eens uit kunnen printen -> in kunnen scannen -> die getekende vormen kunnen overtrekken in illustrator.
hierdoor ontstaat een mooier & persoonlijker beeld.
gbillustration
%Europe/Berlin %502 %2005, 13:03
Voor een vijfde poging is dit absoluut niet slecht. Ga zo door!
Shaped
%Europe/Berlin %575 %2005, 14:48
gbillustration, correctie 4e tekening :P
en Crashdummy, ik heb m gemaakt in macromedia flasf 8 maar veel mensen maken dit soorrt tekeningen in adobe illustrator
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.