PDA

Volledige versie bekijken : Flash intro in Flash web-site

basflash
%Europe/Berlin %784 %2008, 19:49
Hallo,

Ik wil graag een flash intro op mijn flash site, ik had de intro al gemaakt en kan ik hem zo in de flash web-site zetten zoja hoe???
ik heb al nieuwe frames in gevoegd en al wat geprobeerd maar het lukt niet.

tijmen_4real
%Europe/Berlin %789 %2008, 19:57
Maak een nieuwe MovieClip aan en plak hier je intro in.
Deze MC zet je dan op frame 1 van je movie, samen met een stop(); actie.
Aan het eind van de intro zet je dan een _root.gotoAndStop (of Play) naar de frame waar hij na de intro heen moet gaan...

basflash
%Europe/Berlin %810 %2008, 20:27
ik had hem ook al gekopieerd en in een movie clip gezet maar het lukte niet:(

tijmen_4real
%Europe/Berlin %811 %2008, 20:28
Wat lukte niet, wees aub iets duidelijker. Hier kan niemand iets wijs uit worden natuurlijk...

basflash
%Europe/Berlin %820 %2008, 20:41
sorry het lukt al, maar waar moet ik dat script plaatsen binnen de movieclip of in de site, heb daar ook al een heel stuk as staan.

tijmen_4real
%Europe/Berlin %830 %2008, 20:55
De _root.gotoAndPlay(zethierjeframenummer) zet je dan aan het eind van de MovieClip.

basflash
%Europe/Berlin %831 %2008, 20:57
oke ga het doen, frame nummer kan toch ook framelabel zijn!?

basflash
%Europe/Berlin %832 %2008, 20:58
Kan ik de intro ook langzamer laten lopen?

Midas
%Europe/Berlin %871 %2008, 21:55
Kan ik de intro ook langzamer laten lopen?Ja, dan moet je bij Modify, Document... de "frame rate" wat lager zetten. Het nadeel hier aan is dat je movie dan schokkerig kan worden.

Of de tweede mogelijk: Vul je intro hier en daar op met frames, dan krijg je een beter resultaat.

oke ga het doen, frame nummer kan toch ook framelabel zijn!?Inderdaad, dan moet je die tussen quotes zetten (" & "). :)

basflash
%Europe/Berlin %355 %2008, 09:32
oke zal het doen, welk stukje script heb ik nodig voor een mail button, dat is toch
het zelfde als de getURL script of niet?

Midas
%Europe/Berlin %461 %2008, 12:04
oke zal het doen, welk stukje script heb ik nodig voor een mail button, dat is toch
het zelfde als de getURL script of niet?mail_btn.onRelease = function() {
getURL("mailto:basflashproductie[at]gmail[dot]com", "_blank"); //at en dot uiteraard veranderen
};
Deze manier is af te raden. Als een bezoeker op zo'n link klikt wordt er bijv. een window van Microsoft Outlook geopend terwijl hij bijv. een account heeft op Gmail. Dat kan enorm vervelend zijn.

Ik zou een contactformulier gebruiken. Een eenvoudig contactformulier is hier te downloaden: http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=11819
Laat ook altijd voor de duidelijkheid je mailadres ergens zien op de website.

Greetz ;)

basflash
%Europe/Berlin %532 %2008, 13:46
oke dankje

basflash
%Europe/Berlin %576 %2008, 14:50
Ik heb nog een vraagje, ik heb een achtergrond muziek je en die speelt de hele tijd. maar als ik weer terug naar home ga dan spelen ze in 1 keer door elkaar hoe kan ik dit verhelpen?

Midas
%Europe/Berlin %608 %2008, 15:36
Ziezo [:o)]
Je moet gewoon de audio bij Sync op "Start" zetten.