beastyboy
%Europe/Berlin %560 %2005, 14:27
Hoi, ik heb het volgende aan de hand:
Ik heb een html-pagina waarin ik verschillende swf's laadt (telkens binnen een <div></div>)
Elk flashbestand heeft zijn eigen loader en als ik de movies test binnen flash is er geen probleem. Als ik mijn html-pagina open, dan stoppen mijn flashmovies na het laden. Ik zie dus enkel een vol gelopen laadbalk met 100%!
Ik gebruik volgende code voor het laden:
Frame1
var p:Number = _root.getBytesLoaded()/_root.getBytesTotal();
_root.bar._width = p * 450; //450 is de lengte van de balk bij 100% laden
percent.text = Math.round(p*100).toString();
Frame2
if(_root.getBytesLoaded() == _root.getBytesTotal()){
gotoAndPlay(3);
}else{
gotoAndPlay(1);
}
vanaf frame 3 begint uiteraard de rest van de movie, zo ver komt ie dus niet als'm in html wordt geladen. Mijn movie wordt gepublished voor Flashplayer 7 met ActionScript2.0; misschien is er daar een probleem mee???
Kan iemand mij helpen?
THX A LOT
Ik heb een html-pagina waarin ik verschillende swf's laadt (telkens binnen een <div></div>)
Elk flashbestand heeft zijn eigen loader en als ik de movies test binnen flash is er geen probleem. Als ik mijn html-pagina open, dan stoppen mijn flashmovies na het laden. Ik zie dus enkel een vol gelopen laadbalk met 100%!
Ik gebruik volgende code voor het laden:
Frame1
var p:Number = _root.getBytesLoaded()/_root.getBytesTotal();
_root.bar._width = p * 450; //450 is de lengte van de balk bij 100% laden
percent.text = Math.round(p*100).toString();
Frame2
if(_root.getBytesLoaded() == _root.getBytesTotal()){
gotoAndPlay(3);
}else{
gotoAndPlay(1);
}
vanaf frame 3 begint uiteraard de rest van de movie, zo ver komt ie dus niet als'm in html wordt geladen. Mijn movie wordt gepublished voor Flashplayer 7 met ActionScript2.0; misschien is er daar een probleem mee???
Kan iemand mij helpen?
THX A LOT