Volledige versie bekijken : Lokale bestanden automatisch updaten.
_GdR_
%Europe/Berlin %532 %2008, 13:47
Hallo,
Ik heb een applicatie gemaakt wat op een standalone computer gedraaid (gaat)worden.
De computers worden door mij uitgeleverd dus ik kan/mag alles aanpassen/installeren etc etc.
de applicatie bestaad uit een aantal losse flashmovies die geupdate moeten kunnen worden (qua scripting. data wordt al automatisch geupdate)
Nu wil ik gewoon kunnen zeggen tegen een bepaalde swf dat er een nieuwe versie beschikbaar is en dat deze automatisch en onzichtbaar gedownload wordt naar de hardeschijf.
Ik heb vroeger zoiets gemaakt met ASP. (heb t ergens op cd staan. maar die is uiteraard kwijt als je m nodig hebt.)
Ik denk dat dit ook moet kunnen met PHP. zoja of zonee. laat het aub even horen.
En mocht het mogelijk zijn en jij weet de oplossing post hem dan aub hier voor me. :)
Alvast bedankt!
_GdR_
%Europe/Berlin %552 %2008, 14:15
niemand? :'(
damarez
%Europe/Berlin %588 %2008, 15:06
Al gehoord van express instal?
_GdR_
%Europe/Berlin %602 %2008, 15:27
nope.
maar dit werkt wel:
<?php
copy('http://www.blablabla-url.nl/files/test.swf', 'test.swf');
?>
Bargok
%Europe/Berlin %618 %2008, 15:51
Dat moet je wel php draaien op je geinstalleerde pctje, rechten hebben, via client / server communicatie controleren op een update.
_GdR_
%Europe/Berlin %624 %2008, 15:59
Dat moet je wel php draaien op je geinstalleerde pctje, rechten hebben, via client / server communicatie controleren op een update.
De computers worden door mij uitgeleverd dus ik kan/mag alles aanpassen/installeren etc etc.
Wat begreep je niet in die regel?
netwel
%Europe/Berlin %649 %2008, 16:34
Misschien heb je hier wat aan?
http://half2.mirrors.phpclasses.org/browse/package/2607.html
This class can be used to create or update local copies of files taken from a remote server.
The class checks whether the local copy of a file already exists. If it does not exist, the file is copied from the remote server.
If the local copy already exists, it compares the remote file and local copy contents. If the contents of the files are different, the class makes a backup copy of the local file and copies the remote file to the local file.
mknol
%Europe/Berlin %672 %2008, 17:08
Beste _GdR_,
Wees a.u.b. iets duidelijker in je beschrijving. Wat heb je in de tussentijd precies gedaan en wat ging er fout? Antwoord dus bijv. niet alleen met 'nope', maar geef ook duidelijk aan wat je bevindingen zijn.
Gaarne ook even afwachten wanneer er iemand reageert i.p.v. het onderwerp zelf omhoog te bumpen.
On-topic: Als de flash alleen lokaal draait, dan is kun je misschien wel aan de gang gaan met AIR-framework, deze maakt het wel mogelijk om te updaten. Nadeel is dat het niet .swf meer is, maar een .air package. Ik weet niet of dat een probleem is?
Meer info:
Auto update AIR (http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=kb403175)
_GdR_
%Europe/Berlin %717 %2008, 18:13
het is inmiddels opgelost.
ik zocht gewoon een manier om de laatste flash bestanden die op een server staan te kopieeren naar de hardeschijf van de client.
Echter zat ik veel te moeilijk te denken. en is het nu opgelost met 1 suf regeltje php.
In dat AIR heb ik me nog nooit in verdiept en is voor mij dan ook niet echt een gepaste oplossing. dat ik t topic kickte kwam door de stress. moest vandaag met een oplossing komen enzo.
Maar iig bedankt voor de input mensen ^O^
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.