Volledige versie bekijken : mijn eerste flashsite
draakje_1
%Europe/Berlin %712 %2005, 18:06
ik dank de mensen die me hebben geholpen met het as gebeuren..anders was het me niet gelukt..
als er nog foutjes in zitten dan hoor ik het heel graag.
de link:
www.foto-stef.nl
groetjes
draakje.
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %815 %2005, 20:33
ik heb de site nog niet bekeken, maar dude, wat duurt dat laden lang, in die tijd dat dat ding laad, kan ik wel 20 zulke berichtjes typen :P hij is nog steeds niet klaar met laden, misschien is mij verbinding oppeens uber langzaam, maar volgens mij is die site vet groot ;)
volgens mij is een preloader wel aan te raden ;)
//edit: huh! nu druk ik op f5 en begint ie gelijk 8~
//edit2: nu even commentaar:
site is netjes, leuk effectjes bij die foto's, alleen jammer, dat als er een verticaal genomen is, en deze infade, er dan geen achtergrondje achter de foto zit, je ziet zeg maar een grijzig vak en dat zwarte vak echt duidelijk verschillend, achter de foto's moet daar ook nog een vak ;)
en die knopjes bij de prijzen beginnen soms zo geen enweer te schieten (de hitvlakken verschillen per over/on/out zegmaar).
ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)
draakje_1
%Europe/Berlin %847 %2005, 21:20
mijn index file is maar 24 kb groot..en mijn portofolio zijn verschillend tussen 600 en 650kb
dat het zo lang duurt met laden snap ik niet..
bedankt voor je respons ik zal eens kijken wat er precies mis is met de foto's..
met vriendelijke groet.
draakje.
giel12
%Europe/Berlin %855 %2005, 21:31
Ja, valt mee voor een eerste site. Ik vind de kleurencombinatie niet echt geweldig, maar ze past wel bij een fotograaf ;) De animatie met de letters in het begin is wel mooi gedaan :D Voor de rest zou ik ook zo'n rollover-animatie zetten op je buttons. Dit zijn kleine details, maar ze zorgen echt wel voor een beter en professioneler resultaat.
Nog veel succes.
pulletje
%Europe/Berlin %755 %2005, 19:08
Ziet er goed uit. ik hou wel van die donkere/sepia kleurtonen. wat ik wel zou doen is:
1- de link waar je op dat moment bent van kleur laten veranderen of ingesprongen houden zodat je altijd weet waar je bent.
2- contactformulier met php maken ipv een mailto functie.
3-wat Jelmer ook al zegt. er is iets niet goed met de A,B,C en D in de prijslijst onder trouwreportage. (ga er maar eens langzaam over heen en weer, ze zullen dan gaan knipperen op een gegeven moment omdat het raakvlak van de over/on op de button niet goed is ingesteld)
Marcellino
%Europe/Berlin %772 %2005, 19:32
Ik vind het een leuke site ik heb niet veel erover te zeggen ziet er allemaal erg goed uit
alleen het letter type is niet goed leesbaar vind ik (ik ben waarschijnlijk niet de enige ;) )
draakje_1
%Europe/Berlin %842 %2005, 21:12
thnx voor de reacties...
ik had al een fout gevonden in een van de foto's die heb ik gecorigeerd...
het gaat inderdaad niet goed met het keuze menu van het abcd..ik heb er een nieuwe "hit" blokje overgemaakt, maar hij blijft knipperen...moet het eens wat verder uitzoeken hoe en wat...mischien moet ik die knoppen helemaal overnieuw maken.
de kleuren zijn inderdaad wat sober....ik persoonlijk vind het wel wat hebben maar het gaat hier om de fotograaf, dit was zijn wens...zijn bedoeling was dat de aandacht naar de foto's gaan..ik dacht dat het mij vrij aardig gelukt was :D
de email optie heb ik ook al klaarstaan maar dat is me niet helemaal gelukt met het as gebeuren en een goed php voor email..ik heb diverse tuturials gedownload en ook diverse gevolgd die op het site worden aangegeven...dus heb ik voorlopig met het outlook gedaan zodat ik het wel online kon zetten en op mijn gemak de rest klaar kan maken.
zal eens nogmaals kijken naar het keuze lettertype..als het inderdaad moeilijk leesbaar is..dan moet ik uitwijken naar een ander..is er mischien enig advies hiervoor.??
oja..zijn er meerdere mensen die er last hebben van het langzaam inladen..?? ik heb erzelf geen problemen mee...
wel heb ik ook gemerkt dat wanneer een nieuw swf ingeladen wordt..dat het even zwart flikkert..kan ik dit ook verhelpen.???
ik vind het overigens een goed advies over het link in houden zodat men weet waar ze zijn op het moment, had ik totaal niet aan gedacht..effe ook uitzoeken hoe het moet.
nogmaals thnx voor de reacties..
draakje.
worldwidewiebe
%Europe/Berlin %416 %2005, 11:00
ben van mening dat een fotograaf zijn foto's het werk moet laten doen op een site
heb wat voorbeelden van sites toegevoegd van fotografen
http://www.shuakashi.com/
http://www.albrechtgerlach.com/
http://www.steffenjahn.com/publish/html/index.html
http://www.sonjamueller.org/
kan zo nog een hele lijst geven maar goed het ging om jou site zoals je ziet doen de fotos het werk
Flashjuffer
%Europe/Berlin %542 %2005, 14:01
ik vind het een erg mooie site. Zeker niet minder dan bovengenoemde sites, waarvan ik de laatste trouwens zelfs puur irritant vind. Vroeg me alleen wel af, zijn de originele foto's ook zoveel in sepia etc kleuren? Ik vind het wel mooi maar nu blenden de fotos wel erg in bij de site.
Verder mag voor mij het scrollen van de tekst bij 'fotograaf' wel wat soepeler (ik lees niet zo langzaam :) )
verder prachtig!
worldwidewiebe
%Europe/Berlin %579 %2005, 14:54
ik vind het een erg mooie site. Zeker niet minder dan bovengenoemde sites!
nou geef deze site maar op voor een award, ik denk dat je die niet gaat winnen de bovenstaande sites hebben dat wel gedaan maar goed over smaak valt niet te twisten ;)
Bowlingmar
%Europe/Berlin %615 %2005, 15:46
Ik vind de site zeker niet slecht hoor! Mooi gewerkt.
Ik zou enkel de kleuren van de rode pijltjes bij "prijzen", die je gebruikt om te scrollen, aanpassen naar iets dat beter bij de site past.
treurmars
%Europe/Berlin %642 %2005, 16:25
Ziet er netjes uit moet ik zeggen, een paar kleine puntjes die mij opvielen:
- de tekst is idd slecht leesbaar
- als je foto's hebt die hoger zijn dan breed staan ze opeens helemaal buiten het vak.
behived
%Europe/Berlin %472 %2005, 12:20
@ www
die sites hebben het juist helemaal niet van de foto's alleen...
als ik die sites bekijk heb ik meer aandacht voor de scripts die erachter zitten ipv dat de aandacht naar de foto's gaat... (kan natuurlijk beroepsmisvorming zijn)
draakje_1
%Europe/Berlin %924 %2005, 23:11
hoihoi.mijn internet was even niet stabiel..zodoende dat ik wat later reageer...
de foto's die in de lengte zijn..heb ik expres buiten laten vallen..de maten kwamen niet zo passend erin..dus dan maar een beetje aanpassen..vond hetzelf wel geinig.
de scrollpijltjes kunnen inderdaad wat rustiger..en een andere lettertype komt er ook aan..
draakje.
Ea.Z
%Europe/Berlin %926 %2005, 23:13
site is in orde.. jammer vind ik dat het zo aan de donkere kant is...
dat de site van een fotograaf moet steunen op foto's vind ik niet..
Als men dat dan wil doen, dan moeten de foto's de kunst van de fotograaf staven... Niet de site bekrachtigen.. kan natuurlijk ook... maar dan gaat de site wat verloren, of schuilen ...
@behived: COOLE SIG!!!! 201:D
Dopefish
%Europe/Berlin %933 %2005, 23:24
209!!!!!! gehaald
flashmaster2005
%Europe/Berlin %538 %2005, 13:54
niet echt mooi ofzo, geen goede animaties
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.