Volledige versie bekijken : Pagina toevoegen aan bestaande flash site
fotograaf1967
%Europe/Berlin %683 %2008, 17:24
Ik heb een gekochte flash site aangepast. Nu zijn er toch nog wat dingen die ik niet voor elkaar krijg. Ik wil 2 pagina's toevoegen aan de bestaande layout. Nu heb ik willekeurige pagina's gedupliceert tekst gemaakt en met ctrl+enter gerenderd (scheen te moeten) de site doet het wel maar de extra pagina's doen zie ik dus niet. Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd en welke stap sla ik over. Is er iemand die mij hiermee wil helpen, Ik ben niet zo bekent met flash maar leer vlot hoor hahahhaah.
adres van de site is www.yvonnevanderwal.nl
Hellup
Rvdb
%Europe/Berlin %711 %2008, 18:05
Kun je eerst beschrijven welke stappen je precies hebt genomen om de swf op de server te krijgen? alleen publishen is niet genoeg
fotograaf1967
%Europe/Berlin %713 %2008, 18:07
oei, ik gebruik dus cs3 (vrijdag gekocht) ik heb eerst de paginas gemaakt, opgeslagen, en toen ctrl + enter, vervolgens de bestanden op de server gezet, gewoon met totalcommander gesleept naar de dir.
Rvdb
%Europe/Berlin %717 %2008, 18:13
Ok, bekijk zowiezo of je niet een swf met een nieuwe naam ( perongeluk ) hebt gemaakt waardoor je dus steeds de oude, originele sfw exporteert naar je server. en of alle benamingen kloppen in de html.
succes!
fotograaf1967
%Europe/Berlin %898 %2008, 22:33
is er een standaard lokatie waar deze swf word opgeslagen, er word nl noooit om een pad gevraagt waar het opgelsagen dient te worden. want dat zou eventueel kunnnen dat daar het probleem zit.
Rvdb
%Europe/Berlin %905 %2008, 22:44
De swf word gewoon opgeslagen in de zelfde map waar je ook je fla in hebt opgelslagen nadat je de fla hebt gepublished in flash. Werk je voor je html in dreamweaver?
fotograaf1967
%Europe/Berlin %358 %2008, 09:35
Inmiddels zijn de pagina's toegevoegt en werken ook zowaar. Nu is er echter nog iets, als je op de tekstlink "contact " klikt dat volgt deze een verkeerde link, hoe kan ik aangeven waar ik deze link wil laten openen.
#2 ik wil er een tekst link bij maken, deze link word "foto's" en moet dus weer naar de juiste pagina leiden.
als laatste wil ik eigenlijk op de foto pagina thumpnails maken. Wanneer je over de thumps heen gaat of klikt maakt niet uit dat er een grotere foto zichtbaar word.
als dit allemaal is gelukt is het echt helemaal klaar.
alvast bedankt voor jullie hulp.
gr. Eric
Rvdb
%Europe/Berlin %494 %2008, 12:52
Wat heb je al geprobeerd?
fotograaf1967
%Europe/Berlin %805 %2008, 20:20
wat betreft de thumbs heb ik wat anders gevonden dat standaard in cd3 zit een soort slide show, echter ben ik er nog niet achter hoe ik fotos kan toevoeger, de vier die er standaard bij zitten is het een kwestie van veranderen, maar toeveogen ben ik nog niet uit.
wat betreft de tekstlinks, daar kom ik helemaal niet uit. ik zie wel 3 verschillende bestandjes in de biblio, maar werkelijk geen benul wat te doen,
zoals eerder gezegt, is het toevoegen van de pagina's imiddels gelukt.
ben benieuwt of ik er ook dit weer met hulp uitkom.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.