Volledige versie bekijken : Robot
Ruben!
%Europe/Berlin %985 %2008, 00:39
Voila, ook een inzending van mij.
Als achtergrondkleur van het t-shirt zou ik graag #006699 willen, dezelfde kleur achtergrond als op de thumbnail.
In de bijgesloten ZIP-file: een EPS-bestand (vector).
Hi-res versie van het ontwerp (http://rubencronie.nl/shirt/index.jpg)
Succes @ alle andere deelnemers!
Ruben
MAKR
%Europe/Berlin %990 %2008, 00:45
Volgens regel 1 van deze competitie moet het FF logo op creatieve wijze verwerkt worden in het ontwerp. als je snel bent kun je dat denk ik nog veranderen..
edit:
LOL! sorry, ik zag het logo in eerste instantie nieteens staan.
excuseert u mij enorm :P
edit 2:
nogmaals sorry :P ondanks dat ik het logo niet zag in eerste instantie vind ik het ontwerp toch goed gelukt!
Ruben!
%Europe/Berlin %990 %2008, 00:46
Als jij goed kijkt dan hoeft dat denk ik niet meer;)
bouke_
%Europe/Berlin %501 %2008, 13:02
ik vind het een erg leuk design alleen vind ik het jammer dat je het flashfocus logo niet iets beter gebruikt hebt. Maar verder een erg leuk design zoals ik ook al zei.
barry_driessen
%Europe/Berlin %478 %2008, 12:29
Cool ontwerp inderdaad, maar de link met Flashfocus is er niet, jammer...
Ik denk dat een Flashfocus T-shirt competitie wel gefocussed moet zijn op Flash :)
Toch...?
Koen!
%Europe/Berlin %838 %2008, 21:07
Ik vind 'm ook tof! Alleen ook ik vind het jammer dat er geen link is met FlashFocus. Ook is het logo er té subtiel in verwerkt.
Voorderest, tja.. gewoon een mooi ontwerp. :)
Ruben!
%Europe/Berlin %729 %2008, 18:30
Oorspronkelijk stond er onder de tekst: ff) Creativity
Maar men vond het vreemd staan, of begreep het niet waarna ik het heb aangepast. Maar nu de competitie toch met drie weken verlengd is zal ik kijken of ik het nu wel op de oorspronkelijke manier kan verwerken:)
Verder is het ontwerp (ook het oorspronkelijke) er gericht op dat je behalve een FF T-shirt, ook echt een leuk t-shirt draagt.
maargoed, you'll hear from me...
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.