Volledige versie bekijken : G33K T-shirts
bouke_
%Europe/Berlin %699 %2008, 17:46
Nog een aantal inzendingen van mij. Allemaal erg geeky t-shirts
PS. Ik heb alle inzendingen maar samen gepost anders moest ik verschillende topicsaanmaken.
http://www.flashfocus.nl/forum/attachment.php?attachmentid=8924&stc=1
(het IP adres bij "There's no place like 81.26.213.35" is het IP adres van flashfocus.)
//EDIT: ik heb het foutje aangepast en nog een extra t-shirt toegevoegd.
//EDIT2: Ik heb nu ook de t-shirts .as , .swf en .flv toegevoegd.
Rassin.NL
%Europe/Berlin %492 %2008, 12:49
als je met "live" "life" bedoelt dan mag je dat nog even aanpassen.
de .FLA spreekt mij het meest aan.
bouke_
%Europe/Berlin %701 %2008, 17:49
als je met "live" "life" bedoelt dan mag je dat nog even aanpassen.
de .FLA spreekt mij het meest aan.
Ja idd, ik bedoel daar inderdaad life mee. (erg dom typfoutje :S dat ik dat zelf niet gezien heb)
bouke_
%Europe/Berlin %710 %2008, 18:02
Ik heb nog een design toegevoegd. Het "WE KILL SIVERLIGHT" t-shirt. Met We bedoel ik dan de flashfocus leden. En voor de mensen die het nog niet weten KILL omdat Silverlight bekent staat als flash killer
Pimm
%Europe/Berlin %644 %2008, 16:28
Voor de coders onder ons: ".AS"?
bouke_
%Europe/Berlin %472 %2008, 12:20
Voor de coders onder ons: ".AS"?
Komt er aan!
//EDIT: ik heb het toegevoegd. Ik hoop dat niemand zich nu meer gediscrimineerd voelt :P
barry_driessen
%Europe/Berlin %476 %2008, 12:26
De meeste quotes die je gebruikt hebben jammer genoeg niets met Flash te maken en zijn gewoon van thinkgeek t-shirts overgenomen...
Het zou leuker zijn als je zelf een paar leuke kreten bedenkt... Alhoewel ik dat ook al heb gebruikt bij mijn inzending. Niet echt origineel dus.
bouke_
%Europe/Berlin %481 %2008, 12:32
De meeste quotes die je gebruikt hebben jammer genoeg niets met Flash te maken en zijn gewoon van thinkgeek t-shirts overgenomen...
Het zou leuker zijn als je zelf een paar leuke kreten bedenkt... Alhoewel ik dat ook al heb gebruikt bij mijn inzending. Niet echt origineel dus.
Ik heb inderdaad gezocht op google naar geek quotes en heb daar inderdaad wat ideetjes vandaan gehaald. Maar heb ook een aantal zelf bedacht.
lymi
%Europe/Berlin %853 %2009, 21:28
Die van WE KILL SILVERLIGHT is wel lol :P
bouke_
%Europe/Berlin %861 %2009, 21:41
Die van WE KILL SILVERLIGHT is wel lol :P
Het heeft niet echt zin meer om hier te posten, dit was namelijk voor de FlashFocus T-shirt design competitie... (en die is allang afgelopen)
Maar toch bedankt :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.