PDA

Volledige versie bekijken : input textfield geeft alle opmaaktags mee!

chris1234
%Europe/Berlin %773 %2008, 19:34
Ik heb een aantal input textfields, en daarbij een scriptje wat de inhoud van die textvelden emailt. Maar nou krijg ik naast de text ook alle opmaaktags mee! Het lijkt wel html tags maar het is geen html textvak. Ik heb zon formulier wel vaker gemaak maar ik kan me niet herinneren dat toen ook alle tags mee werden gegeven...?

Dit is wat eruit komt:
FORM bedrijf = <TEXTFORMAT LEADING="2"><P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Arial Baltic" SIZE="11" COLOR="#FFFFFF" LETTERSPACING="0" KERNING="0">sdfsdf</FONT></P></TEXTFORMAT>
Dit is wat ik nodig heb: sdfsdf

het textvak zelf is een mulitline input veld met selectable aan en html en border uit.
embed staat aan voor klein,groot,numeriek etc.

Gerrit55
%Europe/Berlin %781 %2008, 19:45
en in "var" staat niets en in "instance" een instancenaam?
de inhoud is dat instancenaam.text

chris1234
%Europe/Berlin %815 %2008, 20:34
Sorry, in de var staat de naam bedrijf en in de instancenaam niets
Maar als ik nu m alleen n instancenaam geef en geen var dan geeft ie undefined..
Misschien hier iets mee te maken?
mailen.bedrijf=zend.bedrijf = this._parent.form.bedrijf.text;

en zo wordt het naar de asp verzonden
mailen.sendAndLoad("http://www.website.com/asp/mail.asp", ontvangM, "POST");

Maar t gekke is dat ik n half jaar geleden dit script al heb gebruikt voor n email formulier, en dat werkt gewoon! En dat heb ik gekopieerd naar n nieuwe site, en nu krijg ik ineens de tags mee..
Misschien iets van flash cs3? Ik had toen nog flash 8

EDIT: HUH!??
Als ik geen varnaam geef maar wel een instancenaam, maar weer GEEN text achter bedrijf zet, komt het er wel goed uit zonder die tags... Zal wel aan de versie liggen ofzo, want in dat oude flash bestand stond gwoon alles met n varnaam en geen instancenaam, en alles ging prima..
Maargoed het is nu opgelost dus :)