PDA

Volledige versie bekijken : Game Laptop gezocht!

fetch
%Europe/Berlin %520 %2008, 13:29
Voor de gamers onder ons.

Jazeker, hij komt er aan, Age of Conan. Onwijs goed grafisch spel met dx10. En helaas met mijn laptop die ik nu heb, ben ik bang dat het grafisch er niet uit ga halen. Wat voor mij wel de bedoeling is natuurlijk 8~

Ik heb nu een asus a7cj:

Processor

Processor: Intel Core Duo T2400 / 1.83 GHz

Multi-Core Technologie: Dual-Core

Snelheid gegevensbus: 667 MHz

Functies: Enhanced SpeedStep technology, processor-systeembus met optimaal vermogen, Execute Disable Bit mogelijkheid

Chipsettype: Mobile Intel 945GM Express
Cachegeheugen

Type: L2 Cache

Grootte geïnstalleerd: 2 MB
Ram

Grootte geïnstalleerd: 1 GB / 2 GB (max.)

Technologie: DDR II SDRAM - 533 MHz
Controller voor opslag

Type: Serial ATA

Seriële ATA-interface: Serial ATA-150
Opslag

Harde schijf: 100 GB - Serial ATA-150
Optische opslag

Type: DVD±RW / DVD-RAM
Kaartlezer

Type: 4 in 1 kaartlezer

Ondersteunde Flash-geheugenkaarten: SD-geheugenkaart, Memory Stick, Memory Stick PRO, MultiMediaCard
Display

Display-type: 17" TFT

Max. resolutie: 1440 x 900 ( WXGA+ )

Breed beeldscherm: Ja

Functies: Color Shine, Crystal Shine, ASUS Splendid Video Intelligence Technology
Video

Grafische processor/leverancier: ATI Mobility Radeon X1600 PCI Express

Videogeheugen: GDDR3 SDRAM - 256 MB

Is leuk, maar met assassins creed had ie al moeite qua processor, en 1 gig geheugen (wat overigens niet in de quote staat maar wel bij mij erin zit) die vrijwel niet uit te breiden is wordt het toch een probleem.

Zijn er adviezen om toch echt het beste uit zo'n soort game te halen in de prijs categorie 1400,- / 1800,- ??? Of als het natuurlijk goedkoper kan;) Of misschien wel een upgrade aan mijn oude laptop ;)

Ik hoor het graag :D

grtz,

Fetch

Dauntless
%Europe/Berlin %524 %2008, 13:35
Ik zou gaan voor een Dell XPS of een ASUS G2S of zo :)

Lippuzz
%Europe/Berlin %749 %2008, 18:59
of wat dacht je van een XXODD XNi570ru-GTX

rolandpeelen
%Europe/Berlin %775 %2008, 19:36
of een macbook pro?.. Werkt perfect met games :O.. 90 fps bij Counter-strike source.. alles voluit @ 1920 x 1200 resolutie

tijmen_4real
%Europe/Berlin %942 %2008, 23:37
Het komt een beetje over alsof je de laptop alleen wilt aanschaffen voor deze game...:S
Heb je nog andere eisen ??

WernerL
%Europe/Berlin %771 %2008, 19:31
Ik zou gewoon voor een pc gaan, hoef je niet elke keer een nieuwe laptop te kopen als je laptop te traag wordt. + het is goedkoper. Neem aan dat jij een laptop hebt als desktop vervanger?

fetch
%Europe/Berlin %363 %2008, 09:43
et komt een beetje over alsof je de laptop alleen wilt aanschaffen voor deze game...
Heb je nog andere eisen ??

Natuurlijk zijn er meerdere dingen die ik er mee wil gaan doen, maar aangezien ik toch een nieuwe laptop nodig heb, is mijn uitgangspunt toch om er 1 te kopen waar dat spel perfect op speelt. Zodra dat werkt zal de rest van mijn games/adobe pakketten allemaal wel goed lopen.

Neem aan dat jij een laptop hebt als desktop vervanger?

Ja dat klopt helemaal, maar eigenlijk omdat het voor mij niet mogelijk is om een desktop te nemen vanwege mijn thuissituatie. Heel verhaal, maar komt er op neer dat het echt op een laptop uit komt.

Ik heb jullie comments bekeken, ziet er leuk uit ik, alleen lijkt me een macbook niet echt iets voor mij (A) iig bedankt :D

Tenshu
%Europe/Berlin %631 %2008, 16:09
OCZ komt met een nieuwe "doe-het-zelf" game laptop. (http://core.tweakers.net/nieuws/53438/ocz-komt-met-doe-het-zelf-game-notebook.html)