PDA

Volledige versie bekijken : Eclipse FTP ANT ?

mech7
%Europe/Berlin %567 %2008, 14:37
Het is me gelukt om ant ftp tasks werkend te krijgen en heb nu ook de svn jar's geinstalleerd alleen weet iemand hoe een script eruitziet om alleen gewijzigede bestanden uit svn naar ftp te deployen?

Ik kan hier erg weinig over vinden op internet P)

De Kale
%Europe/Berlin %437 %2008, 11:29
dat zou je eventueel ook via een svn hook kunnen maken. svn kan reageren op commando's zoals commit ed om een actie uit te voeren.

eventueel kan ant ook kijken naar modification dates van de files, of revisie nummers uit de svn (.svn map zelf). Je kunt ook vragen in een ant task vanaf welke datum dit uitgevoerd moet worden, dan kun je het zelf invoeren :)
Dit zou niet al te moeilijk moeten zijn.

mech7
%Europe/Berlin %537 %2008, 13:53
dat zou je eventueel ook via een svn hook kunnen maken. svn kan reageren op commando's zoals commit ed om een actie uit te voeren.

eventueel kan ant ook kijken naar modification dates van de files, of revisie nummers uit de svn (.svn map zelf). Je kunt ook vragen in een ant task vanaf welke datum dit uitgevoerd moet worden, dan kun je het zelf invoeren :)
Dit zou niet al te moeilijk moeten zijn.

:P Hehe als het niet al te moelijk is heb je een mischien een voorbeeld van een ANT script wat dit zou kunnen doen :* Of weet je waar ik hier meer informatie over kan vinden?