PDA

Volledige versie bekijken : Website voor ICT school

zuyp
%Europe/Berlin %810 %2005, 20:27
Ik moest voor de Academie voor ICT in Zoetermeer een project een promo website maken samen met een paar anderen. Het menu gaat het nu even om. Werkt het en is het leuk?
Aan jullie het woord.

klikkerdeklik (http://aict.timkant.nl/website/sjabloon.htm)

Mitch
%Europe/Berlin %835 %2005, 21:02
Dat menu is wel cool, wel jammer dat de witte achtergrond mee gaat naar de inhoud per menu optie.
Achtergrond is wat zaai verders.
Die hyperlinks zo bij de optie zoetermeer kan echt niet :D maak daar ook leuke buttons bij.

mech7
%Europe/Berlin %907 %2005, 22:46
Hijs wel leuk.. header is duidelijk het beste gelukt alhoewel ik niet denk dat hij echt aanspreekt bij het publiek iets te zakelijk/saai mischien...

De linkjes moet je idd even veranderen igv ff in css de a attribuut kleurtje meegeven en andere hover kleur :P

edit* Ook is het lettertype wat overdreven klein :)

zuyp
%Europe/Berlin %930 %2005, 23:19
We waren inderdaad ook al van plan om er een foto met een kleurtje op de achtergrond te zetten,

en dat van zoetermeer, nogmaals, het ging alleen even over het menu, de 'sublinks' komen er uit te zien als op sjabloon.htm.

Dark Angel
%Europe/Berlin %316 %2005, 08:35
Ik vind hem wel mooi ziet er formeel uit, alleen in het menu links zou ik de tekst veel kleiner doen. (*en de gewone content minimaal 10px. Ook zou ik op sjabloon.htm de onderkant echt helemaal aan de rand laten lopen, dus gewoon 100%) De header vind ik goed gelukt

Voor de rest een mooie site.

konijnz0r
%Europe/Berlin %598 %2005, 15:21
Wel mooi, maar ik heb even iets gemaakt, in paint, wat de site mooier en overzichtelijker zal maken:

Link: http://dl5.rapidshare.de/files/5904265/48676334/sample_01.PNG

Je ziet dus meteen dat je op de pagina "studies" bent!
In je menu heb je verschillende sectoren, elke sector heeft een doorzichtige achtergrond. Het lijkt me handig als je bv op de pagina "studies" bent dat het menutje "studies" niet click-able zal zijn en dat dit menutje veel minder doorzichtig is!

Succes!

zuyp
%Europe/Berlin %723 %2005, 18:22
Nou... ik heb er inmiddels al een nieuwe foto in het menu gezet... en bij de sublinks ga ik denk ik alleen de tekst verkleinen, mee rniet. Tis lastig als je in een groepje werkt. Zeker als zij nog nooit wat met flash gedaan hebt of sowieso met webdesign... dan willen ze al snel dingen die er niet echt professioneel zijn. Maar ik probeer mijn zin door te drammen.

PROBLEEMPJE... Ik krijg de onderste tables niet tot aan de onderkant (door ze op 100% te doen). Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

mech7
%Europe/Berlin %919 %2005, 23:04
in nieuwe standaarden is 100% de hoogte van de parent, dus je moet html, body 100% doen om table 100% hoog te krijgen, het is wel wat tricky omdat de cel mee re-sized... er zijn verscheidene css hacks die wat ingewikkeld zijn of bv gebruik maken van javascript, zoals de x-library heeft een goed voorbeeld ^_^

Foot aan de onderkant blijft helaas wat lastig met de nieuwe standaarden :(

zuyp
%Europe/Berlin %766 %2005, 19:23
Ja... ik heb ook geen flauw idee hoe ik de onderkant moet oplossen... ik heb wat intensief google werk gedaan, maar ik heb nog niks kunnen vinden.