Volledige versie bekijken : Giving birth
poptasi
%Europe/Berlin %461 %2008, 12:03
Hey guys, dit is m'n design voor de competitie. Ik doop 'm: Giving birth :)
Sorry dat m'n jpg groter is dan 150x150px, :S
maar anders kon je de details (die er juist toe doen) niet zien. grtz
http://flashfocus.nl/forum/attachment.php?attachmentid=8793
Ea.Z
%Europe/Berlin %486 %2008, 12:40
OWYEA!!!!
AWESOME!
Ziet er stoer uit!!
poptasi
%Europe/Berlin %531 %2008, 13:45
Thanks! :)
Dauntless
%Europe/Berlin %533 %2008, 13:48
Ziet er inderdaad erg mooi uit!! Nice!
poptasi
%Europe/Berlin %565 %2008, 14:34
[I know i'm repeating myself, but DO apreciate! :)]
Thanks!! :)
mknol
%Europe/Berlin %817 %2008, 20:37
Zie ik daar een opvolger van het ff)-meisje in de header!? :P Zelf getekend?
Ziet er heel gaaf uit, die wil ik wel op een shirt hebben misschien :) Alleen het groen lijkt lichter dan het orginele ff) groen??
poptasi
%Europe/Berlin %898 %2008, 22:33
Thanks!!! :D Yep. Zelf getekend. Kijk maar, dit is m'n rough:
http://flashfocus.nl/forum/attachment.php?attachmentid=8801&stc=1
Ik denk dat 't groen per ongeluk wat lichter is geworden in de jpg. Maar in de .ai staat'ie zoals jullie logo! ;)
vector monkey
%Europe/Berlin %927 %2008, 23:15
hey poptasi,
ik heb een tshirt van je!
Bij Tuff in eindhoven gekocht.
Leuk dat je hier ook een tshirt voor maakt :)
gr Joris
bouke_
%Europe/Berlin %446 %2008, 11:42
Zie ik daar een opvolger van het ff)-meisje in de header!? :P
Vind ik wel! :)
Verder erg mooi gemaakt ik hoop zeker voor je dat hij wint.
WernerL
%Europe/Berlin %503 %2008, 13:04
Ik vind enkel die teksten van head, l.eye etc niet zo mooi op een tshirt. Voor de rest echt vet gedaan !
poptasi
%Europe/Berlin %509 %2008, 13:13
ik heb een tshirt van je!
Bij Tuff in eindhoven gekocht.
Leuk dat je hier ook een tshirt voor maakt :)
Wat cool!! Wist je dat ze daar waren of kwam je er toevallig langs?
En? Welke heb je gekozen?? :)
Ik wil dolgraag Flash leren. Want lijkt me supercool om een cartoon te maken!
Anywayz, zo kwam ik op jullie site. En zag jullie t-shirt contest.
Toen kon ik 't niet laten een design in te sturen! ;)
Vind 't echt tof dat er enthousiaste reacties op komen! :)
vector monkey
%Europe/Berlin %567 %2008, 14:36
Wat cool!! Wist je dat ze daar waren of kwam je er toevallig langs?
En? Welke heb je gekozen?? :)
De winkel kende ik al een tijdje, ze hebben daar sowieso altijd wel leuke shirtjes. Ik zag een aantal verschillende tshirts van je liggen en heb er meteen 1 mee genomen. Ik heb de bruine met de oranje print gekozen. 2 weken geleden heb ik de licht blauwe nog een keer gekocht, die heb ik cadeau gedaan aan een maat van me, die was jarig. Omdat ze zo mooi verpakt zitten in een doos, sticker erbij. En ik kreeg zelfs 2 keer de wristband erbij :)
Super mooi product!
poptasi
%Europe/Berlin %627 %2008, 16:03
Ik heb de bruine met de oranje print gekozen. 2 weken geleden heb ik de licht blauwe nog een keer gekocht, die heb ik cadeau gedaan aan een maat van me, die was jarig. Omdat ze zo mooi verpakt zitten in een doos, sticker erbij. En ik kreeg zelfs 2 keer de wristband erbij :)
Super mooi product!
Thanks!!! :) De doos heb ik speciaal in een speelgoedfabriek laten maken. Wauw... je geeft ze zelfs cadeau! Wat cool! :)
Weet je wat, mail me even je adres. Dan stuur ik je een kleine token van waardering. Want voor een true fan wil ik graag iets extra's doen!
grtz patrick
rickva
%Europe/Berlin %322 %2008, 08:44
cool design man!
poptasi
%Europe/Berlin %822 %2008, 20:43
Thanks Bouke, Werner en Rickva!! :)
killer141100
%Europe/Berlin %823 %2008, 20:46
Dit is echt nice!!!
Zo'n t-shirt zou ik ook wel willen :p:p
tijmen_4real
%Europe/Berlin %880 %2008, 22:07
Echt supergaaf getekend!
Alleen het groen zou iets meer á la FF mogen....
VAW
%Europe/Berlin %989 %2008, 00:45
Heel erg nice! Maar alleen, het logo van FF past er totaal niet bij. Kan je het logo in die bakster niet ook in jouw tekenstijl doen? Dan vormt het allemaal een veel mooier geheel. Nu is dat echt lelijk, sorry ;). De typo onderaan is nog ok, maar zou natuurlijk ook leuker zijn moest het in jouw tekenstijl zijn ;).
poptasi
%Europe/Berlin %351 %2008, 09:25
Heel erg nice! Maar alleen, het logo van FF past er totaal niet bij. Kan je het logo in die bakster niet ook in jouw tekenstijl doen? Dan vormt het allemaal een veel mooier geheel. Nu is dat echt lelijk, sorry ;). De typo onderaan is nog ok, maar zou natuurlijk ook leuker zijn moest het in jouw tekenstijl zijn ;).
Thanks! :) Misschien is het wel leuk om alles in m'n tekenstijl doen, maar er zijn een paar voorwaarden (of noem ze wedstrijdregels) waar elk ontwerp aan moet voldoen. Voor de herkenbaarheid moet het Flashfocus-logo natuurlijk wel Flashfocus blijven. ;)
VAW
%Europe/Berlin %414 %2008, 10:56
Thanks! :) Misschien is het wel leuk om alles in m'n tekenstijl doen, maar er zijn een paar voorwaarden (of noem ze wedstrijdregels) waar elk ontwerp aan moet voldoen. Voor de herkenbaarheid moet het Flashfocus-logo natuurlijk wel Flashfocus blijven. ;)
Ja okeeeeeeee, maar zolang het er nog op trekt mag het wel dunkt mij :). Gewoon beetje aangepast zodat het een nog mooier geheel vormt kan enkel maar beter zijn :P
tilpo
%Europe/Berlin %871 %2008, 21:55
Heel leuk gemaakt, maar ik heb toch op de //no comment gestemmed, maar dit is daarna zeker mijn favoriet. Gaat trouwens erg goed met jouw design, je staat dik eerste!
Rassin.NL
%Europe/Berlin %931 %2008, 23:20
supoer vet design en de teken stijl is erg "vol" en dat zie ik graag.
enige punt van kritiek:
de lichaamsdelen die je een links en rechts hebt gegeven moeten theoretisch andersom (de tekst dan he).
verder helemaal gaaf
vector monkey
%Europe/Berlin %402 %2008, 10:39
de lichaamsdelen die je een links en rechts hebt gegeven moeten theoretisch andersom (de tekst dan he).
verrek, scherp hoor!
light
%Europe/Berlin %855 %2008, 21:32
Jah ik zou ze ook omdraaien, leuk als mensen het opvalt dat het "verkeerd is". Een uur daarna komen ze erachter: "Hé het klopt toch!". Dan blijven ze erover na denken. Wel geweldig dat je het ziet en opmerkt
poptasi
%Europe/Berlin %796 %2008, 20:06
de lichaamsdelen die je een links en rechts hebt gegeven moeten theoretisch andersom (de tekst dan he). verder helemaal gaaf
Dang! Je hebt helemaal gelijk! En ik was nog wel zo goed in biologie op school! :S
Mag ik voorstellen aan de jury dat ik dat nog even aanpas? :)
scarabseye
%Europe/Berlin %688 %2008, 17:30
Terechte winnaar!!!!!
poptasi
%Europe/Berlin %902 %2008, 22:39
Thanks!! :D
Skittle
%Europe/Berlin %604 %2008, 15:30
alles wat ik zie is een kruisje ej :P
poptasi
%Europe/Berlin %766 %2008, 19:23
alles wat ik zie is een kruisje ej :P
een kruisje?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.