PDA

Volledige versie bekijken : Swf anders dan Fla

LH-Productions
%Europe/Berlin %532 %2005, 13:46
Ik ben eindelijk klaar met het intro van onze korte animatie. We hebben er erg lang over gedaan, maar vooral omdat we eerst een idee hadden, toen het hebben gewist, en over die zelfde layers verbeterde objecten getekend. Alles ging goed (ty nog voor het zon-effect ;))
totdat ik de uiteindelijke swf bestand ging kijken. De animatie liep keurig af, tot op het einde, waar hij opeens (ookal was het het einde van het Fla bestand, en er kwam verder niets meer achter) nog eenmaal de oude objecten afspeeld, zonder dat die in het Fla-bestaand staan.
Het is behoorlijk raar, want wat niet in mijn Fla bestand staat, staa wel in mijn SWF :S
Mijn vraag is:,,hoe haal ik deze xtra-animatie van oude objecten uit mijn SWF bestand'' ?

Gr LH!

chrizzmo
%Europe/Berlin %536 %2005, 13:52
ze zullen waarschijnlijk wel ergens nog in de fla staan. Anders kan dit niet kloppen.

Waarschijnlijk staat er op je laatste frame een stop(); en ook nog een oude MC die nog afgespeeld wordt op dit laatste frame.

Check anders eens in je library of er nog oude MC's instaan.

behived
%Europe/Berlin %550 %2005, 14:13
ze moeten idd wel ergens staan...
kan je de fla even posten?

LH-Productions
%Europe/Berlin %830 %2005, 20:55
Nee, het is vet raar, wat van de 3 objecten die zich aan het einde vertonen, zijn er 2 al helemaal weg, ook uit de Library. Verder kan ik achter het einde geen een Keyframe zien.
De Fla kan ik niet posten, die is 99 Mb :S. hehe dit is echt raar :P, wat moet ik doen [?]

LH