PDA

Volledige versie bekijken : Scrollende banner

rveldhuizen
%Europe/Berlin %449 %2005, 11:46
Hallo,

Ik ben momenteel bezig om voor school een opdracht te maken voor een 'fictief' bedrijf. Hierbij heb ik dus een reclamebureau. Hiervoor wou ik dus een scrollende banner gebruiken. Heb hiervoor wel een tutorial gevonden, maar het resultaat bevalt mij nog niet echt.

Zodra je met de muis er overheen scrolt, krijgt hij aan het eind een leeg vlak. Hoe kan ik het oplossen dat hij op het eind weer gelijk begint bij het begin ??

Ik heb de tutorial van deze site gehaald.

Voorbeeld is te zien op :
http://student.roc-on.nl/~S120685001

Voorbeeld van hoe ik het wil:
http://www.rtt.nl/algemeen/afbeeldingen/flash/banner01.swf

Alvast bedankt.

Gdo0
%Europe/Berlin %579 %2005, 14:53
lol download de swf en ga er overheen met flash resource geval... dan kan je het daar in zien... (Google naar Flash resource)

kevinrommen
%Europe/Berlin %582 %2005, 14:58
je kan er flash decompiler overheen gooien. Dan kan je de code bekijken. Het is misschien wel een ietwat vuile manier maar het werkt wel.

eltima software - flash decompiler

theFlashWizard
%Europe/Berlin %598 %2005, 15:21
Ik heb zoiets op flashkids gezien laatst.. mischien daar ff kijke?

rackdoll
%Europe/Berlin %654 %2005, 16:42
als je alleen de plaatjes wilt laten bewegen van links naar rechts en dan loopend..
moet je gewoon zorgen dat , per plaatje, als het plaatje buiten je banner komt hij weer terug wordt gezet naar het begin van de banner.
dat moet je per plaatje doen
dus.
is dat wat je bedoelt?

rveldhuizen
%Europe/Berlin %862 %2005, 21:42
je kan er flash decompiler overheen gooien. Dan kan je de code bekijken. Het is misschien wel een ietwat vuile manier maar het werkt wel.

eltima software - flash decompiler

Okee, wel een vuile manier, maar het is en blijft toch voor school. In ieder geval bedankt !!!

theFlashWizard
%Europe/Berlin %092 %2005, 03:12
is het nou wel of niet gelukt eigenlijk?
had je die tuturial nog gevonde op flashkids?